Gå til innhold

Er volleyball veldig feminint?


Anbefalte innlegg

Fotball er vertfall homofilt, berre sjå på David Beckham :!:

 

Men å kalle håndball homofilt? Håndballspelerar kan bli slengt i gulvet i harde taklingar, og reiser seg like greit etterpå. Fotballspelerar legg seg ned og griner berre du bles på dei.

 

Ser ikkje kva som er så homofilt eller feminint med volleyball heller. Å slenge seg på gulvet etter ein ball kan bli smertefullt til tider, og ein treng verkeleg god styrke og spenst i motsetnad til fotball, som eg meiner er den minst fysisk krevande idretten.

7803453[/snapback]

Du vet rett og slett ikke hva du prater om. Regner vi skader så er vel fotball klart mest krevende. Å jeg kan ikke se helt hvor volleball matcher 45minx2 konstant aktivitet.

 

Så dine argumenter er vel helt på tyttebærtur egentlig.

7863436[/snapback]

 

I forhold til spillere rundt om i verden så er det ikke så mange skader. Det er jo mange flere som spiller det, men jeg tviler på at prosenten er så forbanna høy.

45x2 aktivitet? Tviler sterkt på det. Spisser er de som gjør desidert minst! de løper jo faen ikke! Midtbanen gjør mest, og backene nr 2. Men (uten å dresse inn off-topic) så er sykling, ski, løping, og hockey mye MYE hardere.

 

Om volleyball er feminint? Nei! Har aldri spilt det, suger til det i gymmen, men det er ikke feminint. Rumpeklaskingen er det helt sikkert franskmennene og Italienerne som står mest for! De gjør jo det i alle sporter.

Håndball derimot, det ser jeg virkelig på som homosport, da snakker jeg ikke proff, men amatørnivå. trange korte shortser, med ræva oppi en motspiller, og tafser på hverandre! Hold meg utenfor slikt!

 

Må jo si at jeg er syklist, så dere for bedømme hvor femi det er, med tights, men det er faen meg blodslit! Det er FÅ idretter i verden som krever så mye!

 

 

jaja, ha en god kveld!

7929377[/snapback]

 

Håndball er vel en av de idrettene man får mest bank i, så kan vel ikke kalle den veldig homofil? Og i å med at du bruker Tights, så burde du vel ikke klage på trange korte shortser, uansett hvor blodslit sykling er? :tease:

I tillegg så barberer de fleste sykelister seg, så da er vel den saken avgjort? :D

7972365[/snapback]

 

Hehe, jeg skjønte at de to ville komme :!:

 

Men JEG mener ikke at det er verre en å drive på med Håndball. :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den eneste sporten som har skikkelige homotendenser er håndball.... hvis man ser på det norske landslaget for herrer har de mere "bling" enn damelandslaget, og på damelandsalget virker det som de flleste har datet hverandre.... :p

 

litt useriøst dette kanskje... men men:p vollyball er kanskej ikke den mest fysiske sporten. men det er ikke sjakk heller, og det er jo ingen som anklager alle sjakkspillere for å være homo heller? turn og isdans ser kanskje ikke veldig maskulint ut heller. men dette skyldes ok 98% de idiotiske klærne de har på seg :p men viss man ser på prestasjonen og treningen som ligger bak er det nok ikke mange fotball eller ishocky spillere som kan måle seg. de beste turnerne trener nok like mye eller mer enn de største vektløfterne og de med de aller største musklene.

 

PS: jeg driver verken med turn eller isdans:p men vektløfting og innebandy :w00t:

Lenke til kommentar
den eneste sporten som har skikkelige homotendenser er håndball.... hvis man ser på det norske landslaget for herrer har de mere "bling" enn damelandslaget, og på damelandsalget virker det som de flleste har datet hverandre.... :p

 

litt useriøst dette kanskje... men men:p vollyball er kanskej ikke den mest fysiske sporten. men det er ikke sjakk heller, og det er jo ingen som anklager alle sjakkspillere for å være homo heller? turn og isdans ser kanskje ikke veldig maskulint ut heller. men dette skyldes ok 98% de idiotiske klærne de har på seg  :p men viss man ser på prestasjonen og treningen som ligger bak er det nok ikke mange fotball eller ishocky spillere som kan måle seg. de beste turnerne trener nok like mye eller mer enn de største vektløfterne og de med de aller største musklene.

 

PS: jeg driver verken med turn eller isdans:p men vektløfting og innebandy :w00t:

8000009[/snapback]

 

Hum, blingfaktoren på landslaget blir vel veldig trukket opp av kjelling. Kan eks ikke se så mye bling faktorer på denne fyren her:

post-121476-1172193269_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 1 måned senere...
Hei, jeg er en gutt, som lurer på om volleyball er en veldig feminin sport. Driver selv med den og ser ingentin homo i det. Broren min og Pondus kommenterer at det er så veldig homo. Hva syntes dere?

 

Det er vel rett og slett blitt litt slang, av en eller annen grunn at volleyball er femi sport. Det driter jeg isåfall i, og jeg skal love deg at om du får en smash i tryne fra en "ok" volleyball spiller, er ikke det bare bare! For det er ett ekstremt raskt ballvekslingssystem! ;)

 

Ikke bry deg om andre, du får ikke mer moro enn du lager selv! :D

Endret av Game Master
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...