Gå til innhold

Er volleyball veldig feminint?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 5 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Fotball er vertfall homofilt, berre sjå på David Beckham :!:

 

Men å kalle håndball homofilt? Håndballspelerar kan bli slengt i gulvet i harde taklingar, og reiser seg like greit etterpå. Fotballspelerar legg seg ned og griner berre du bles på dei.

 

Ser ikkje kva som er så homofilt eller feminint med volleyball heller. Å slenge seg på gulvet etter ein ball kan bli smertefullt til tider, og ein treng verkeleg god styrke og spenst i motsetnad til fotball, som eg meiner er den minst fysisk krevande idretten.

 

Og eg har spelt volleyball, men kan ikkje heilt kjenne meg igjen i den rumpedaskinga som tidlegare nevnnt :roll:

Endret av Bonnskij
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Fotball er vertfall homofilt, berre sjå på David Beckham :!:

 

Men å kalle håndball homofilt? Håndballspelerar kan bli slengt i gulvet i harde taklingar, og reiser seg like greit etterpå. Fotballspelerar legg seg ned og griner berre du bles på dei.

 

Ser ikkje kva som er så homofilt eller feminint med volleyball heller. Å slenge seg på gulvet etter ein ball kan bli smertefullt til tider, og ein treng verkeleg god styrke og spenst i motsetnad til fotball, som eg meiner er den minst fysisk krevande idretten.

7803453[/snapback]

Du vet rett og slett ikke hva du prater om. Regner vi skader så er vel fotball klart mest krevende. Å jeg kan ikke se helt hvor volleball matcher 45minx2 konstant aktivitet.

 

Så dine argumenter er vel helt på tyttebærtur egentlig.

Lenke til kommentar

Seier meg einig med Torinogut her, teknikk>styrke i mange sportar.

 

At ein skader seg mykje i fotball er vel heller eit teikn på at ein har for lite muskelmasse til å stabilisere ledda, for dårleg bevegeligheit til å ungå strekk, og rett og slett eit dårleg opplegg for styrketrening...

 

Kan ikkje heller sjå at du finn 2*45 minutt "konstant" aktivitet særleg fysisk krevande. Ikkje er aktiviteten konstant og ikkje treng ein nokon voldsom fysikk til å utføre den heller (beklager om eg tråkker nokon fotballspelerar på tena, men det er sant...)

Nokon gong prøvd rugby?

 

Og om ein spring maraton, ja då er du vel skikelig mann, men om du driv med styrkeløft, så er ein vel femi, ettersom aktiviteten varer eindel kortare :roll:

Endret av Bonnskij
Lenke til kommentar
Fotball er vertfall homofilt, berre sjå på David Beckham :!:

 

Men å kalle håndball homofilt? Håndballspelerar kan bli slengt i gulvet i harde taklingar, og reiser seg like greit etterpå. Fotballspelerar legg seg ned og griner berre du bles på dei.

 

Ser ikkje kva som er så homofilt eller feminint med volleyball heller. Å slenge seg på gulvet etter ein ball kan bli smertefullt til tider, og ein treng verkeleg god styrke og spenst i motsetnad til fotball, som eg meiner er den minst fysisk krevande idretten.

7803453[/snapback]

Du vet rett og slett ikke hva du prater om. Regner vi skader så er vel fotball klart mest krevende. Å jeg kan ikke se helt hvor volleball matcher 45minx2 konstant aktivitet.

 

Så dine argumenter er vel helt på tyttebærtur egentlig.

7863436[/snapback]

 

I forhold til spillere rundt om i verden så er det ikke så mange skader. Det er jo mange flere som spiller det, men jeg tviler på at prosenten er så forbanna høy.

45x2 aktivitet? Tviler sterkt på det. Spisser er de som gjør desidert minst! de løper jo faen ikke! Midtbanen gjør mest, og backene nr 2. Men (uten å dresse inn off-topic) så er sykling, ski, løping, og hockey mye MYE hardere.

 

Om volleyball er feminint? Nei! Har aldri spilt det, suger til det i gymmen, men det er ikke feminint. Rumpeklaskingen er det helt sikkert franskmennene og Italienerne som står mest for! De gjør jo det i alle sporter.

Håndball derimot, det ser jeg virkelig på som homosport, da snakker jeg ikke proff, men amatørnivå. trange korte shortser, med ræva oppi en motspiller, og tafser på hverandre! Hold meg utenfor slikt!

 

Må jo si at jeg er syklist, så dere for bedømme hvor femi det er, med tights, men det er faen meg blodslit! Det er FÅ idretter i verden som krever så mye!

 

 

jaja, ha en god kveld!

Endret av Marius olsen
Lenke til kommentar
Fotball er vertfall homofilt, berre sjå på David Beckham :!:

 

Men å kalle håndball homofilt? Håndballspelerar kan bli slengt i gulvet i harde taklingar, og reiser seg like greit etterpå. Fotballspelerar legg seg ned og griner berre du bles på dei.

 

Ser ikkje kva som er så homofilt eller feminint med volleyball heller. Å slenge seg på gulvet etter ein ball kan bli smertefullt til tider, og ein treng verkeleg god styrke og spenst i motsetnad til fotball, som eg meiner er den minst fysisk krevande idretten.

7803453[/snapback]

Du vet rett og slett ikke hva du prater om. Regner vi skader så er vel fotball klart mest krevende. Å jeg kan ikke se helt hvor volleball matcher 45minx2 konstant aktivitet.

 

Så dine argumenter er vel helt på tyttebærtur egentlig.

7863436[/snapback]

 

I forhold til spillere rundt om i verden så er det ikke så mange skader. Det er jo mange flere som spiller det, men jeg tviler på at prosenten er så forbanna høy.

45x2 aktivitet? Tviler sterkt på det. Spisser er de som gjør desidert minst! de løper jo faen ikke! Midtbanen gjør mest, og backene nr 2. Men (uten å dresse inn off-topic) så er sykling, ski, løping, og hockey mye MYE hardere.

 

Om volleyball er feminint? Nei! Har aldri spilt det, suger til det i gymmen, men det er ikke feminint. Rumpeklaskingen er det helt sikkert franskmennene og Italienerne som står mest for! De gjør jo det i alle sporter.

Håndball derimot, det ser jeg virkelig på som homosport, da snakker jeg ikke proff, men amatørnivå. trange korte shortser, med ræva oppi en motspiller, og tafser på hverandre! Hold meg utenfor slikt!

 

Må jo si at jeg er syklist, så dere for bedømme hvor femi det er, med tights, men det er faen meg blodslit! Det er FÅ idretter i verden som krever så mye!

 

 

jaja, ha en god kveld!

7929377[/snapback]

 

Håndball er vel en av de idrettene man får mest bank i, så kan vel ikke kalle den veldig homofil? Og i å med at du bruker Tights, så burde du vel ikke klage på trange korte shortser, uansett hvor blodslit sykling er? :tease:

I tillegg så barberer de fleste sykelister seg, så da er vel den saken avgjort? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...