Gå til innhold

Er volleyball veldig feminint?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare beklage hvis jeg støtet noen med topicen (redigerer den nå). Tok bare et utrykk som brodern brukte om idretten, uten og tenke over det. Beklager. Mente altså ikke legningen (homoseksuell) men utrykket "homo"

 

Takk for folk sine poster

 

<Nudle>

Endret av Nudle
Lenke til kommentar
Hmm.. Noen i posten her tror visst at homofil=feminin. Hvor teite er dere egentlig? Det finnes så urmaskuline homofile mennesker på lik linje finnes det noen ganske femi gutter som liker å ha seksuell omgang med jenter.

Den opprinnelige tittelen på tråden var 'Er volleyball homo', så det er kanskje ikke så rart i at diverse poster inneholder diskusjon om legningen. ;)

Lenke til kommentar

Det er noen artige bevegelser innen volleyball som kan kalles feminint ja.

F.eks: Når man hopper høyt for å slå ballen, så vil man med stor sannsynlighet bøye håndleddet sånn at det ser ganske feminint ut.:wee:

 

Men volleyball er digg! (OT: Fotball derimot :sick: )

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

volleyball er IKKE "homo"!!! spiller det selv og synes det er drittøft! dessuten kreves det mye simidighet, STYRKE, hurtighet og teknikk i volleyball...!! ingen pinglesport altså..! :p

 

;)Personlig synes jeg gutter som spiller volleyball er kjekke og sexy!! (jeg er jente)

og jeg er ikke den eneste... :love: Så gutter: for all del, spill volleyball! :D

Lenke til kommentar
Det er noen artige bevegelser innen volleyball som kan kalles feminint ja.

F.eks: Når man hopper høyt for å slå ballen, så vil man med stor sannsynlighet bøye håndleddet sånn at det ser ganske feminint ut.:wee:

 

Men volleyball er digg! (OT: Fotball derimot :sick: )

smash?!? femi?? kødder du?? ;)

tenk på styrken og teknikken som skal til du... :p

det er ikke femi, men svært krevende og utmattende...!!!

 

volleyball er bare tøft det!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

loco-flirt har et veldig stort poeng her. Volleyball krever styrke, teknikk, spenst. Du kan ikke være en pingle for å slå den ballen som proffene gjør. Altså, ville ikke akkurat fått en sånn smash i trynet.

 

Folk sier akkurat det samme om håndball. "Håndball er homosport, mens fotball er best." får man høre ofte. Akkurat hva som er homo med det skjønner jeg ikke. Har lest tidligere at i fotball er det så veeeldig røffe taklinger, men det er antageligvis enda verre i håndball. Kanskje noen av dere så Harald fra Senkveld spille strek for STIF? Han er tross alt en voksen mann, og ble kastet rundt som en ball i strikk. Tenk over det. (Ja jeg veit at Harald heller ikke er noen kjempe, men det beviser at man skal ha mye styrke for å måle seg med resten.)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...