Gå til innhold

"Skriv en setning, tipp sangen" - Tråden


Kurt P

Anbefalte innlegg

Ny sang da? :yes:

 

EDIT: @ Trådstarter. Hva med og lage regelen, "Alle sangtekster\setninger skal skirves på nynorsk" ellernoe.. da kan det bli vanskeligere og gjette sang, iogmed at sangen kan være på nynorsk, engelsk eller på bokmål.. Tysk også for den saks skyld.. :p

Endret av Mammuten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

''Mightiest Self! Cast out of thy elysium with blood of nazarene. I write the story of man. 2000 years is nothing, thought it has been enough, come forth victorious. Muting the foul angelic choirs!''

 

Hvem er dette? :) Band - Tittel.

Endret av Hylo
Lenke til kommentar
Dead in the middle of Little Italy little did we know that we riddled some middleman who didn't do diddily

 

Artist og Tittel

Øyh! Var ikke du litt vel tidlig ute nå? Les reglene for tråden da vel...

Men når vi likevel er i gang så kan jeg vel svare... Big Punisher med Twinz..den var vel sammen med fat joe om jeg husker riktig..

Jeg posta fordi du tydeligvis glemte å poste en oppgave, som du vel skulle når du tippa riktig..

 

For det kan da ikke ta 18 minutter å komme på en ny slik oppgave?

 

Beklager for å være off-topic, måtte bare svare på den :)

Endret av Andreasfe
Lenke til kommentar
''Mightiest Self! Cast out of thy elysium with blood of nazarene. I write the story of man. 2000 years is nothing, thought it has been enough, come forth victorious. Muting the foul angelic choirs!''

 

Hvem er dette? :) Band - Tittel.

Der måtte jeg leite bra i samlinga du!!

BEHEMOTH _ Conquer All!

 

Men jeg lurer på om vi skal prøve å gi tekster som kanskje noen flere har mulighet til å fikse..Kan bli litt mer spenning da kanskje.. Det var bare en tanke som slo meg

Lenke til kommentar
Dead in the middle of Little Italy little did we know that we riddled some middleman who didn't do diddily

 

Artist og Tittel

Øyh! Var ikke du litt vel tidlig ute nå? Les reglene for tråden da vel...

Men når vi likevel er i gang så kan jeg vel svare... Big Punisher med Twinz..den var vel sammen med fat joe om jeg husker riktig..

Jeg posta fordi du tydeligvis glemte å poste en oppgave, som du vel skulle når du tippa riktig..

 

For det kan da ikke ta 18 minutter å komme på en ny slik oppgave?

 

Beklager for å være off-topic, måtte bare svare på den :)

Do not troll here.

1000 poster :D

Endret av Hylo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...