Gå til innhold

"Skriv en setning, tipp sangen" - Tråden


Kurt P

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne bør være lett:

 

I can help you change,

tired moments into pleasure.

say the word and we'll be,

well upon our way.

Den er teksten til Stinkfist...

 

Sangen som er min oppgave slutter med følgende settning;

And you can do the same thing if you please.

Endret av abrj
Lenke til kommentar

Er ikke det han derre rappern da? Equicez eller hva han heter? Husker ikke helt jeg.

 

Uansett da, om det er rett så prøv denne setningen:

 

"Wandering in the chaos the battle has left, we climb up the mountain of human flesh"

 

Om noen finner det ut så vil jeg absolutt anbefale å kjøpe plata med låta på eller finn låta på en annen måte! Helt sykt bra låt!

Endret av raziel014
Lenke til kommentar

Seriøst!? Kjøper du den? Hurra! Da får du deg en overraskelse! Supper's Ready er absolutt den beste låta på plata! Mange Genesis-fans mener det er den beste låta av Genesis noensinne. Jeg tror egentlig jeg er enig!

 

btw: Låta varer i en halvtime circa og tok opp en hel side på vinyl da den kom!

Og du må IKKE slå av låta når den først har begynt! Få med deg teksten samtidig når du hører den! Du får garantert gåsehud av slutten.

Lenke til kommentar
btw: Låta varer i en halvtime circa og tok opp en hel side på vinyl da den kom!

Og du må IKKE slå av låta når den først har begynt! Få med deg teksten samtidig når du hører den! Du får garantert gåsehud av slutten.

w00t??? Varer den i ein halv time??? Moderne sanger skal vare i max 10 min! Klassisk kan vare noe lenger, men det er måte på!

Lenke til kommentar
btw: Låta varer i en halvtime circa og tok opp en hel side på vinyl da den kom!

Og du må IKKE slå av låta når den først har begynt! Få med deg teksten samtidig når du hører den! Du får garantert gåsehud av slutten.

w00t??? Varer den i ein halv time??? Moderne sanger skal vare i max 10 min! Klassisk kan vare noe lenger, men det er måte på!

:roll::roll::roll:

Lenke til kommentar
btw: Låta varer i en halvtime circa og tok opp en hel side på vinyl da den kom!

Og du må IKKE slå av låta når den først har begynt! Få med deg teksten samtidig når du hører den! Du får garantert gåsehud av slutten.

w00t??? Varer den i ein halv time??? Moderne sanger skal vare i max 10 min! Klassisk kan vare noe lenger, men det er måte på!

:!:

Lenke til kommentar

Karpe Diem (og Apollo da, eller er det omvendt kanskje? :p ) - Kjære mamma

 

Karpe Diem er omtrent det eneste jeg hører på av norsk hip hop, men de liker jeg veldig godt også da.

 

Neste tekst:

 

"I'm falling down, my nose bleeding badly, I'm where you want me"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...