H4ngm4N Skrevet 20. juni 2005 Forfatter Skrevet 20. juni 2005 Noen som har sett Emperial Live Ceremony DVD'en? Har albumet, det er fantastisk, har vurdert å kjøpe DVD'en...
KimNK Skrevet 20. juni 2005 Skrevet 20. juni 2005 DVD-en er bra den, har den sjøl. Berre pass på å få den siste utgivelsen. Første var så lav lyd på at det gikk så vidt an å høyre noko som helst.
H4ngm4N Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Har fått tak i noen av låtene... FY FAEN SÅ BRA!!! Men jeg har jo lyst på Widir DVD'en også
TLZ Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 (endret) Emperor > Windir Dessuten kan du skaffe Windir senere, eller hvorfor ikke skaffe begge? Endret 23. juni 2005 av TLZ
H4ngm4N Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Sant, sant... Forresten, så at du hørte på Prometheus her om dagen (msn), falt den i smak?
TLZ Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Sant, sant... Forresten, så at du hørte på Prometheus her om dagen (msn), falt den i smak? Har allerede svart på det spørsmålet. ... den var über! Går muligens til anskaffelse av den...
H4ngm4N Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Skrevet 23. juni 2005 Hvorfor så jeg ikke det? [/smileymode ] Siden det ikke er noen som vet det noen andre steder, kanskje noen her vet hvor man kan få slike solbriller som Ihsahn (les: Gud) er avbildet med på dette bildet?
sixx Skrevet 23. juni 2005 Skrevet 23. juni 2005 Emperor ja...et superband! Ingen kunne slå ishan og samoths gitar duett...hehe... liker den der "Inno A Satana" veldig godt jeg...både clean og grim...pluss et supert gitarspill!!!
Venerable Skrevet 24. juni 2005 Skrevet 24. juni 2005 (endret) Selv om de fleste antageligvis vet det, kan jeg jo nevne det i tillfelle noen ikke har lagt merke til det enda. Men prøv å les navna til Ihsahn og Samoth baklengs Endret 24. juni 2005 av Scarface^
Mala Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) Etter å ha lest igjennom albumguiden til Emperor,som var meget bra, fikk eg også opp augene for bandet. Into The Night Eclipse er rett og slett eit forrykende bra album, har ikkje hørt like mye på de andre enda, men resten virker ogs veldig bra. EDIT: Sognametal DVD`en er obligatorisk å ha stående Endret 13. september 2006 av Mala
Axes Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Liker ikke Emperor egentlig, men Empty sangen røsker jo.
Deadringer Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Emperor er enormt bra. Jeg gleder meg som en liten unge til å se de live i oktober
Stonemeister Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Har nå hørt litt av det på kompisens iPod, og det jeg hørte var ekstremt. Kan ikke skaffe meg album selv, siden pengene skal gå til så mye rart nå, og nærmeste platebutikk har det mest stakkarslige utvalget EVAR, og jeg driver ikke med nedlasting...
H4ngm4N Skrevet 13. september 2006 Forfatter Skrevet 13. september 2006 Liker ikke Emperor egentlig, men Empty sangen røsker jo. Hva har du hørt av dem? (Som sagt er albumene relativt forskjellige.) Tror du kan like låter som "Thorns on my Grave", "The Loss and Curse of Reverence" og "Curse You All Men!"... Emperor er enormt bra. Jeg gleder meg som en liten unge til å se de live i oktober Jeg gleder meg helt sykt! De var ufattelig bra på Wacken.
Uin Viel Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Hm.. Har ikke hørt mye på Emperor, kanskje det er på tide.
Jernlov Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Digger Emperor, tviler på at Motsøy kan måle seg med Wacken uansett. (Selve Emperor konserten).
Bytex Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 Det er rått å se på Emp.live Ceremony hvor sykt kjapt Trym dundrer på trommene, og ser ikke ut til å svette engang. Han bare raser ivei og ser helt rolig og avslappet ut. Selv under In Ye Trancempirium sitter han bare og koser seg. Mens jeg blir sliten bare av å høre på
Tatt av vinen Skrevet 13. september 2006 Skrevet 13. september 2006 (endret) Emperor - Qutro elns. Første jeg tenkte var "hva faen?" Kan hende at jeg ikke fikk hele sangen ned. Hørte en som slo på strengende på gitaren 2-3 ganger, så var det slutt. Ellers så minner bandet meg en smule om Children of Bodom. Endret 13. september 2006 av Leptox
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå