Gå til innhold

Fått jobb på Rimi


j0rn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Strekkoden er ikke noe problem. Det som kommer til å være kjipt i starten er diverse koder du må lære deg for frukt og grønt og annet som ikke har strekkode eller som skal veies. Det lærer du deg nok relativt kjapt, men kjedelig å slå opp hver eneste lille vare som kommer fordi.

Lenke til kommentar

Mitt tips er å komme seg vekk fra kassa så fort som mulig. Jeg jobber i butikk, og de som har sittet i kassa sier at det er den mest demotiverende jobben i verden. Snakk med sjefen og si at du heller har lyst til å jobbe litt på "gulvet" i stedet. Det kan du iallefall få litt variasjon.

 

Sorry å skremme deg bort fra jobben din, men du hadde innsett det samme før eller siden uansett..

Lenke til kommentar

Et godt tips, Kom alltid litt senere enn når du har fått beskjed om å starte og gå alltid litt tidligere enn når arbeidsdagen slutter. Dette setter deg i respekt og du vil fort merke at alle synes du er en god kassadame/mann. Du bør også ta deg fri på alle helligdager, bruk den syvende sans for å finne alle. Arbeidsgiveren liker at du kommenterer utseende hans og sier fra når DU synes at han gjør noe galt.

 

Ellers er det bare forsyne seg. Rimi-arbeidere får ta med seg hva de vil gratis. :whistle:

Endret av Snillingen
Lenke til kommentar
Et godt tips, Kom alltid litt senere enn når du har fått beskjed om å starte og gå alltid litt tidligere enn når arbeidsdagen slutter. Dette setter deg i respekt og du vil fort merke at alle synes du er en god kassadame/mann. Du bør også ta deg fri på alle helligdager, bruk den syvende sans for å finne alle. Arbeidsgiveren liker at du kommenterer utseende hans og sier fra når DU synes at han gjør noe galt.

 

Ellers er det bare forsyne seg. Rimi-arbeidere får ta med seg hva de vil gratis. :whistle:

Eller du kan bare skyte deg selv i foten med en gang, mye raskere :p

Lenke til kommentar

jobber selv på spar... det er ikke gøy, også har vi fått nye koder på frukt og grønt nå (akkurat blitt spar) så da må jeg lære de på nytt, og jeg skal bare jobbe i fellesferien nå i sommer... (jobber der ellers også da, men litt ferie må man jo ha) det kommer til å bli stress når de oslo-kaksene kommer å bærer seg over at jeg ikke vet at en lichie er en lichie og at bæreposene koster 70 øre... huff!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...