Gå til innhold

Fått jobb på Rimi


j0rn

Anbefalte innlegg

da har jeg en ting å si til jeg jørn... du er syk, du må jo for ***** huske å låse døra!!

 

jeg har forresten sluttet i kassajobben min på spar akkurat...

så nå jobber jeg i en bedrift som heter team tec (lager sikkerhetsglass og forbrenningsovner for skip)...

 

det er kjedelig, men skal kanskje (håper) over til å selge reservedeler (kontorjobb)

 

btw: Jeg hadde ikke kontrakt med Spar, kan jeg da si opp på dagen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du hadde ikke kontrakt? Du behøver ikke å si opp engang.

det var det jeg trodde..

 

de har nemlig satt meg opp til jobb nå til helga (dette sier de ikke i fra om heller, men jeg hadde funnet ut av det), så jeg skrev ned en oppsigelse + at jeg spurte etter en attest og la den der inne i går... sjefen er på ferie da... men men... jeg kommer i hvertfall ikke på jobb på Spar til helga.. hehe...

 

edit:

jeg hadde kontrakt der en gang.. sommeren 2004 hadde jeg kontrakt for sommerferien, etter det ble jeg spurt om å jobbe annenhver helg resten av skoleåret, jeg sa ja, og jeg blåste egentlig i kontrakt, ettersom det var så lite arbeid...

sommer 2005 kom, og jeg jobbet i 4 uker i strekk uten kontrakt... men jeg skal få meg kontrakt med de jeg jobber for nå da... (det var første dagen i dag)

TeamTec

 

edit2:

jeg hadde tenkt til å søke på en bedrift her som heter Tore Olsen... skjekk ut maskinparken dises da... der kunne jeg eksprimentert med fres der... hoi hoi...

men på team tec kan jeg støpe da... i kobber og alu...

Endret av jalejale
Lenke til kommentar

liten update på oppsigelsen: :p

 

de likte svært dårlig at jeg skrev en oppsigelse der jeg sa opp med umiddelbar virkning... jeg skulle jo på jobb på fredag, og leverte denne oppsigelsen på tirsdag... Sjefen er som sagt på ferie, og de har faktisk bare sluppet det de har i hendene og gått (ikke ordrett, men dere skjønner). Så den som har styringen der nå, leste ikke oppsigelsen min før torsdag.

 

anyway: Jeg kom inn i butikken på fredags kvelden da, sammen med kjæresten min for å handle mat... tror du ikke jeg blir kjeftet huden full fordi det var ikke sånn man gjorde det, og jeg skulle vært på jobb, og sånn... jeg forklarte at jeg ikke hadde noen kontrakt, så jeg kunne si opp på dagen... jeg sa også at jeg hadde sagt ifra til kona til sjefen (som også jobber i sjappa) 2 uker før jeg sluttet at jeg ikke kunne jobbe der mer...

 

senere på kvelden ringer hun som hadde vært litt sur på meg for å beklage det, og hvis jeg hadde sagt ifra så var det greit, da var det kona til sjefen som ikke hadde sagt ifra... (selv om jeg burde sagt ifra til sjefen selv...)

 

i oppsigelsen min skrev jeg at jeg ville ha en attest tilsendt så raskt som mulig... tidligere på fredagen hadde en eller annen som også hadde litt styring i butikken vært innom å lest oppsigelsen min. (tror kanskje det er sønnen til sjefen). Han hadde skrevet på oppsigelsen min at jeg ikke fikk noen attest, ettersom jeg hadde skoftet jobben... noe som jeg er svært uening i...

 

da hun dama ringte til meg på kvelden sa hun også at jeg selvfølgelig skulle få attest, det var jo egentlig ikke min feil...

 

så sånn var det... :D

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
jeg fikk sparken i dag siden jeg ble tatt for å onanere på do blush.gif helt seriøst faktisk sad.gif

 

 

hahahahahaha det er det artigste jeg har lest på mange dager! kåte jævel! :p

 

Det med å huske alle PLU koder så lærer man det fort...jobbet i et halvt år som helge ansatt på prix i fjord å når jeg sluttet så kunne jeg alle kodene utenatt...

 

Men så måtte jeg jo desverre sitte i kassa 95% av tiden da så jeg fikk jo god tid til og øve meg...:(

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...
Ble tibudt 1000 kr rappen for å være med på vareopptelling i kr.sand, Rema1000...

Bor 1 1\2 t fra, men slå til?

Vareopptelling, ok jobb?

4783305[/snapback]

 

 

Uff nei, vareopptelling er langvarig og kjipt. :cry:

Men for 1000 kr....hvorfor ikke... :w00t:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

har jobbet deltid på rema i vel et år nå, og i kassen er det ikke mye som for tiden til å gå. jeg pleier å snakke med pensjonistene år det ikke er kø. noen av de har mye artig på lager ;)

har heldigvis en 50/50 fordeling på kasse/varer men for min del blir det enda mindre kasse. er eneste gutt også så får litt spesialbehandling, sammenlignet med jentene der hehe

Lenke til kommentar

De PLU kodene er noe herk, husker bare bananer utenat 4011.. Jobber selv på Joker... min far som er butikksjef så det er helt chill...

 

Lag deg en jukselapp med alle kodene i som du klistrer fast på toppen av scanneren eller et ledig sted ved kassen, hjelper mye.

 

Legger ved Word-fil som passer til å printe ut å klistre på toppen av scanneren (hvis sjefen tillater det)

 

 

Bytt ut disse kodene med deres egne!

KASSEKODER.doc

Endret av resn
Lenke til kommentar
er eneste gutt også så får litt spesialbehandling, sammenlignet med jentene der hehe

6031479[/snapback]

Ja hva er det med overtall av jenter på RIMI ;)

Samme her hvor jeg jobber. Men det er jo bare positivt.

 

Lag deg en jukselapp med alle kodene i som du klistrer fast på toppen av scanneren eller et ledig sted ved kassen, hjelper mye.

6031582[/snapback]

Kodene kommer med tiden. Det er lov med "jukselapp" Da går det fortere ;)

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...