Gå til innhold

Produsenter hinter om G70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her kommer fasitsvaret på antall 3dmarks: 8397
Har du en link?

 

I så fall kan jeg juble:

Jeg er med å tippe: 8490 3DMark05.

 

Får slenge meg på jeg og da: Blir nok 8316 +/- 1 poeng ;)
etter at noen har kommet med en angivelig fasit ja :roll::p Endret av Simen1
Lenke til kommentar
tipper den kommer på både agp og pci ekspress jeg. Ingen med sans for forettninger lanserer et kort som bare en liten del av markedet kan kjøpe.

 

Dog blir det spennnende å se hva denne yter, og sist men ikke minst om den har enda bedre farger enn 6800 serien.

Kortene kommer nok til AGP også, men det blir vel PCI-E som kommer først, og AGP versjonen en stund etter på.

 

De vil vel få folk over på PCI-E så de slipper å lage AGP kort.

 

 

Men samme hva G70 får i 3DMark, det må først testes opp mot R520 fra ATI. og den som ser ut til å ligge best ann i løypa der (samt hvis prisen forskjellen ikke er altfor stor) så havner en av de i min kasse utpå høsten.

Lenke til kommentar
De vil vel få folk over på PCI-E så de slipper å lage AGP kort.

 

 

Nettopp ! HK-produsenter vil bare lage nye PCI-E HK, AGP is history now....

 

Og når nVidia og ATI leverer nye kortene bare med PCI-E så skjer overgangen

mye fortere...

 

Jeg ville ikke kjøpt et nytt HK med AGP nå lenge.....

Ikke sant oivind ?

Lenke til kommentar

Hm hvordan har de egentlig klart å gjøre denne serien kjøligere enn sine forgjengere? Det er vel heller ikke for mye å tro at dette er den første gen der vi bare ser DVI :love:

Noe annet jeg håper er at det finnes flere dualdvi kontakter så jeg kan skaffe meg en 30" apple display til Powermacen og x86 boksen min.

Angående hva den får i 3Dmark 05 er det så urelevant du kan få det. Hva med i samme slengen ta og teste hvor mange I am a fanboy poeng den får.

 

Og det store spørsmålet er har Nvivia et Ultra kort oppi ermene, til rett før lanseringen av ati sitt nye flagskip. Og det enda større spørsmålet hvilket sykt superlativt kommer nå til å komme fra gfk produsentene. Kommer vi snart til å se laptop GPUer i mini maskiner? Hvem andre en high end folk og spiller har bruk for det kortet, hvor er markedet for det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...