Gå til innhold

Produsenter hinter om G70


Anbefalte innlegg

sier seg selv at de ikke bare lanserer den på PCI ekspress. 99% av brukerne i verden sitter på hk med agp. Tror ikke noen gir ut et kort som kun har 1% av målgruppen. Dette ville vært en økonmisk tabbe.

Det er her jeg tror meningene kræsjer. Målgruppen er neppe noen gjennomsnittsmann, men den lille prosenten som er gigh-end gamere med mye penger og som mest sansynlig allerede har PCIe, eller bare har ventet på en nye generasjon skjermkort som unnskyldning for å oppgradere fra sitt gamle AGP-system

 

(Det med 1% med PCIe er nok en kraftig underdrivelse, jeg tipper 10% er et riktigere estimat av hvor mange som allerede har PCIe)

 

Gjør deg klar til å kle deg ut :p

http://bootyfull.net/store/images/dg-ballerina.jpg

http://www.mercadolibre.com.mx/org-img/pre...035208_6046.jpg

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Simen1: Når dahle har lovt at han skal sykle hvis han tar feil, synes jeg du bør være såpass ridderlig at du lover det samme (om deg selv).

 

Kan det ikke hende at Nvidia selv ikke legger opp til AGP, men at noen finner en måte å gjøre det på, om enn med handicap, og dermed "samler opp" stakkarene som har high-end AGP-hovedkort fra i fjor... Hvem må sykle da?

 

Hvordan går det med den gåturen fra Bergen til Oslo, i forbindelse med Apple og x86? :innocent:

Lenke til kommentar

Selvfølgelig kommer denne serien, om ikke de første kortene, til AGP. Men de vil nok hovedsaklig legge seg inn i PCI-E-markedet, og kortene er vel garantert native PCI-E. Senere kommer nok noen til å slenge på en AGP-bro på disse kortene, sånn at de som aldri gidder oppgradere hovedkort kan få sjansen også.

 

Den samme trenden har vi ihvertfall sett med mange tidligere lanseringer. X800XL kom først kun til PCI-E, senere til AGP Omvendt var det vel med 6800LE, som først i senere tid er tilgjengelig på PCI-E.

Lenke til kommentar

Det er fint med innlegg som det til oivind_dahle: dersom G70 ikke kommer for AGP, så kan man trøste seg med bildereportasjen fra hans lille sykletur :p

 

oivind: har du drakten allerede, eller blir du nødt til å kjøpe en? Hvis du ikke har en allerede *kremt* , kan du kjøpe en som blir gjennomsiktig i regnvær? Da blir kanskje bildereportasjen ENDA morsommere! :D

Lenke til kommentar

som de sier her:

 

为G70就要在下周发布,所以我们猜测测试样品已经抵达了一些网站的手中,在发布当天就会公布成绩。那时候,G70的真实性能和特性就会公布于众。

 

Jeg oversetter sånn ca:

 

Resulatat var noe mindre enn forventet, noe som muligens er påvirket av at dette er en AGP versjon samt at drivere ikke er ferigutviklet. Vi forventer et annet resultat med nytt grensesnitt og nyere drivere.

 

(unskyld gramatiske feil, litt vanskelig å oversette direkte)

post-107-1118755979_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...