Gå til innhold

KVISER!: klemme eller ikke


hainz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skaff deg en salve som heter Basiron. Den fjerner kvisene ganske fort hvis du bruker den riktig. Basiron får du kjøpt på apoteket uten resept.

Ok, skal prøve den.. Det som er rart er at jeg nesten ikke har en dritt i fjeset (bare ett par små en skjelden gan..) Forstå det den som vil.. :whistle:

Lenke til kommentar

Hva faen, hudorm? Det er de svarte prikkene man får? Er ikke det jævla skummelt? Har aldri sett noen ormer krype ut.. viss de er der, isåfall, viss de er der, så får jeg noia, og jeg komemr til å brenne dem vekk. Om jeg måtte tenne på ansiktet mitt så greit nok..

 

Ps. det er vel slike man har innerst ved nesa?

Lenke til kommentar
Hva faen, hudorm? Det er de svarte prikkene man får? Er ikke det jævla skummelt? Har aldri sett noen ormer krype ut.. viss de er der, isåfall, viss de er der, så får jeg noia, og jeg komemr til å brenne dem vekk. Om jeg måtte tenne på ansiktet mitt så greit nok..

 

Ps. det er vel slike man har innerst ved nesa?

Det er ikke levende ormer (herregud da mann). Og ja det er de svarte prikkene.

Lenke til kommentar

Jeg har også masse akne på ryggen og skuldrene, men det blir aldri noe guffe i dem. Bare røde prikker overalt. Ser ganske stygt ut, men får vel bare leve med det... :D

 

Har en del kviser i ansiktet og på brystet også, men de går vel bort etter hvert, får jeg håpe.

 

Klemme kviser er morsomt. Spesielt de som ligger litt lengre ned i huden og har masse dritt inni seg. Når de kommer, føles det som om du har vunnet en eller annen kamp... :p

Lenke til kommentar
Jeg har også masse akne på ryggen og skuldrene, men det blir aldri noe guffe i dem. Bare røde prikker overalt. Ser ganske stygt ut, men får vel bare leve med det... :D

 

Har en del kviser i ansiktet og på brystet også, men de går vel bort etter hvert, får jeg håpe.

 

Klemme kviser er morsomt. Spesielt de som ligger litt lengre ned i huden og har masse dritt inni seg. Når de kommer, føles det som om du har vunnet en eller annen kamp... :p

Har også sånne på toppen av ryggen. Irriterende! Har hatt det i nesten et år nå elns. Har ingen kviser ellers på kroppen :shrug:

Lenke til kommentar

Jeg har også store problemer med ryggen. Jeg vil anbefale deg å gå til en lege og, be om time til hudlege vis han mener du trenger det... :yes: Ser ut som en jævla burger på ryggen altså :hrm: Dessuten synes jeg at basrion var totalt ubrukelig på meg, det var ikke synlige forandringer etter 2 uker!

Endret av Izor
Lenke til kommentar
såå ekkel tråd :S

øhhh. Spennende å få høre.

 

Rapport om kvisene på overleppa:

 

De har enda ikke gått bort, men de har minsket i størrelse og er ikke lenger så røde. Skal fortsatt ikke klemme.

Betyr det at jeg ikke burde klemme på kvisene mine lenger? Det som er så digg.

Lenke til kommentar

Har problemer med at dama driver og kleme kviser i ansike mitt, har lite kviser nå men var ekstremt plaget for noen år tilbake. Måtte få antibiotika flere ganger alerede da jeg var 12 år og da hadde jeg alerde hatt kviser en stund.. men no er det bare litt rød hud og en og annen enselig kvise igjen. Men solen har brent vekk en god del nå i sommer :D så huden begynner og ta normal farge. Men jeg klemte aldri kviser når jeg var liten for de gjorde vondt og orka ikke.

 

Men mye sol hjelper mye for kvisene. Og sitte foran pcskjermen inne er fyfy for folk som er plaget med kviser. Kom dere ut i sola :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...