Gå til innhold

KVISER!: klemme eller ikke


hainz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har hørt at hvis man spiser innholdet i kvisene forsvinner de helt.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:roll:

 

 

 

Neida. Men hvis man velger å klemme de bør man vaske ansiktet/stedet etterpå. Det er jo en slags mild infeksjon, så om man ikke vasker seg kan det spres videre og trenge inn i andre porer, og så har man det gående. Sol er også et bra middel mot kviser, da mener jeg ekte sollys.

Lenke til kommentar

Sjøvann hjelper i form av at det tørker ut huden.

 

Solarium hjelper også hos noen.

 

Mange "eksperter" sier hele tiden at man ikke skal klemme ut noe, men alle gjør det likevel.. Ingen flyr rundt med svære gule jævler i trynet.

 

At man får arr er veldig sjeldent, det skjer vel bare når man har virkelig store kviser.

 

Det beste er å vaske huden med noe rensende et par ganger daglig, gå i solarium en gang i uka og ikke tenke så mye på det..

Lenke til kommentar

Kviser skal klemmes. Basta!

 

Det er fint tidsfordriv å klemme hudormer også. Man får ingen arr, det gjør ikke vondt og ser ikke stygt ut... Det er bare gøy! :p

 

Har ikke spesielt mye kviser i ansiktet, har stort sett en-to halveis store eller tre-fire små. Men det er sjeldent jeg er helt uten kviser.

 

Der jeg har mest kviser er faktisk på skuldrene :ohmy: ! Skjønner det ikke :shrug: . Noen som vet en årsak? (Hvil helst bli kvitt dem til badesesongen.)

Lenke til kommentar
Evnt vinkelsliper :p

Funker fint om du bruker lamellskiver (de fine) da får du en glatt overflate, ehm, hud.. Ikke bruk de vanlige, da får du hakkete hud!

 

Selv har jeg mye kviser på ryggen/skuldrene, noe bruttern som er to år yngre og har, blir ikke stranden i år nei :cry: Tar gjerne imot råd, og jeg klemmer ikke lenger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...