Gå til innhold

KVISER!: klemme eller ikke


hainz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Faen som er jeg er lei dem. Har gått på Rocutankur (?) for 2-3 år siden. Fjernet alle i trynet og halsen. Nå har jeg bare noe greier på ryggen igjen. Akner tror jeg. Noen tips? Kremer osv.

 

Rocatun er bare jævli mtp bivirkninger men ekstremt effektivt. Leppa di tørker ut som faens sviske.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar
Faen som er jeg er lei dem. Har gått på Rocutankur (?) for 2-3 år siden. Fjernet alle i trynet og halsen. Nå har jeg bare noe greier på ryggen igjen. Akner tror jeg. Noen tips? Kremer osv.

Rocutan? Åssen behandlinger det?

 

Tror det er det jeg skal inn å sjekkes for om jeg skal bruke, faen ta

Lenke til kommentar

Har klemt nesten alle kvisene jeg har fått, har hatt en del.

Når vi snakker om majonesfjell så var det ei jente i klassen min så så ut som om hun hadde Alpene, Rocky Mountains og Mount Everst rundt om i hele trynet, var skikkelig ekkelt. (Glad jeg ikke spiser majones.) :D

Lenke til kommentar
Faen som er jeg er lei dem. Har gått på Rocutankur (?) for 2-3 år siden. Fjernet alle i trynet og halsen. Nå har jeg bare noe greier på ryggen igjen. Akner tror jeg. Noen tips? Kremer osv.

Rocutan? Åssen behandlinger det?

 

Tror det er det jeg skal inn å sjekkes for om jeg skal bruke, faen ta

Gikk på piller i 5-6 måneder om jeg ikke husker feil. 90% sjanse for betydelig forbedring. En del bivirkninger. Sleit veldig med tørr hud/tørr leppe. Egenandel på 4000, men er så absolutt verdt det. Veldig fornøyd, om bare de på ryggen hadde sett å fjernt seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...