Gå til innhold

KVISER!: klemme eller ikke


hainz

Anbefalte innlegg

En gang sa en kjent poet: "To klem or not to klem, thats the question"

 

Ønsker å få igang en debatt om kviser skal klemmes og om hudormer går under definisjonen fet hud eller kviser.

 

Jeg mener helt klart at kviser SKAL klemmes, det er jo den eneste moroa med kviser.

Hvis man ikke kunne ha klemt kviser hadde det jo vært bare plagsomt.

Sitter her og venter på at en kvise skal bli moden right now! hehe, NO MERCY her skal det klemmes til blodet spruter.

 

Hudormer er også ganske kult å se på at de sniker seg ut som marker og krøller seg.

 

post gjerne bilder av innhold eller or, gjerne før og etter bilder :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@Cheezcake: smekk på pungen :p

 

Kviser må klemmes på, vet ikke om det er lurt, men det er en herlig følelse når de sprekker. Særlig sånne store flate, som inneholder massevis av dritt, man kjenner smerten bygger seg opp intill den sprekker. Huden har det bedre igjen, og det er gult gørr på speilet.

 

Mengden klembare kviser har gått ned i det siste for meg, bare sånne små som ikke er morsomme å klemme igjen. Kan egentlig ikke si at jeg savner kvisene.

Lenke til kommentar

nå ble jeg litt kvalm her...

 

kviser burde vel egentlig ikke klemmes,men før nå jeg var plaget med sånn så klemte jeg alltid de som var "modne." går bra bare man har litt hygiene. noen blir derimot mere plaget med arr en andre..

 

ikke bruk kvisekremer og slikt, det hjelper der og da, men gjør huden din avhengi slik at du får verre tilbakefall hvis du slutter. ta tida med hjelp, kvisene forsvinner med åra.

Lenke til kommentar

Har nok snubla ja. Er så å si kvise(akne)

 

Når du klemmer på dem så er porene så små at det blir seende ut som en lang makk, eller kabel når det kommer ut. Se for deg at du legger majones i en plastikkpose, lager et liite hull og klemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...