FpsStu Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Når jeg starter datan så kommer en svart skjerm med beskjeden: Start in: Windows XP professionel OS for testing new boot screen Så har jeg tretti sekunder på å velge... Dette skjedde etter jeg prøvde å installere en ny boot screen for win xp... Vet noen hvordan jeg får datan til å starte normalt?
Ueland Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 skriv c:boot.ini i kjør den filen skal se slik ut: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect
FpsStu Skrevet 21. juli 2002 Forfatter Skrevet 21. juli 2002 Det står: [boot loader] timeout=30 default=multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS [operating systems] multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="Microsoft Windows XP Professional" /fastdetect multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="OS for testing new boot screen" /fastdetect /KERNEL=NewBoot.exe Skal jeg bare fjerne multi(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="OS for testing new boot screen" /fastdetect /KERNEL=NewBoot.exe
b-real Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 Quote: King_mephisto skrev (2002-07-21 19:08):Skal jeg bare fjernemulti(0)disk(0)rdisk(0)partition(1)WINDOWS="OS for testing new boot screen" /fastdetect /KERNEL=NewBoot.exe Ja det skal du. Tviler MEGET sterkt på at du trenger den :smile:
Ueland Skrevet 21. juli 2002 Skrevet 21. juli 2002 såg mye tull der... du kan jo bare fjerne alt og lime inn min.. så ryddes det opp:-)
Jimmy Pop Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 Hvis du høyreklikker på "my computer" og velger properties-advanced og startup and recovery, står det noe som "Vis liste over operativsystemer i 30sec" Den kan du velge vekk!
Killer_DT Skrevet 22. juli 2002 Skrevet 22. juli 2002 ja det er riktig, det er lettere å gjøre som jimmy sier, så er du sikker på at du ikke gjør noe du ikke bør gjøre i boot.ini.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå