Gå til innhold

Den store Battlefield2-Problemer/Bugs-tråden!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Fatter'n spiller spillet på 1024*768*32*70Hz (eller hva nå det siste er) med ALLE detaljer på high (bortsett fra AA som er av).

Syntes jeg ser fatter på 53 sitte med cognac og sigar mens han flyr lavt over oljefeltet med Apache, kaller inn artilleri og sprenger stridsvogner i lufta :w00t:

Problemet mitt fra demoen gjentar seg i org-versjonen. Hvis jeg stiller Audio-instillingene på Hardware hakker all tale, men andre lyder høres greit ut. Skrur jeg tilbake til Software funker alt greit. Har et SB Audigy LS med siste drivere. La inn XP på nytt i helga også uten bedring (men mye annet ble bedre ;) )

For øvrig funker BF2 meget bra i singleplayer med 1024 litt AA og litt AF med det meste på medium. Har XP3000+, 1GB ram og 9800PRO. I multiplayer hakker det tidvis, men det kan vel også til dels komme av nettet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har også et irriterende problem.. når jeg har dobbelt klikka på bf2 ikonet "starter" det opp.. skjermen blir svart som om spillet begynner å starte, så klikker det og er tilbake i win igjen?!

Skrevet
har også et irriterende problem.. når jeg har dobbelt klikka på bf2 ikonet "starter" det opp.. skjermen blir svart som om spillet begynner å starte, så klikker det og er tilbake i win igjen?!

har akkurat samme prob som deg.. startet med at det kom slike "funnet ny hardware" lyder.. plinger noen ganger.. så kommer jeg ikke meg innpå spillet mere :no:

har retail..

Skrevet

BF2 må jo sannelig være en av de største tragediene vi noen gang har hatt når det gjelder stor-spillene.

Helt seriøst, det må være noe sånn som 1 av 5 (ikke noe mer, i allefall) som i det hele tatt ikke har noen form for problemer med dette spillet.

Trist, er det. :nei:

Skrevet

har ikke noen problemer jeg...

men så må du tenke på 2 ting

1. Det er ett meget pop spill, mange som kjøper -> større bugcount enn hvis det var 10-20 stk som spillte i hele norge.. ;)

2. Dette er en bugs report tråd...folk som poster her opplever bugs. De som ikke opplever bugs, poster ikke her, så det ser selvsagt ut som 90% av spillerene har problemer...

Skrevet

1. Det er ett meget pop spill, mange som kjøper -> større bugcount enn hvis det var 10-20 stk som spillte i hele norge.. ;)

2. Dette er en bugs report tråd...folk som poster her opplever bugs. De som ikke opplever bugs, poster ikke her, så det ser selvsagt ut som 90% av spillerene har problemer...

Det er relativt mange folk jeg kjenner som har problemer, mens noen andre ikke har problemer.

De fleste som HAR problemer har forrsten 6800 eller Geforce generelt, vel å merke.

Skrevet

Metallic har du fortsatt problemer? Jeg installerte i går, det går som fot i hose bortsett fra at jeg av og til blir kasta ut i skrivebordet etter at en runde er ferdig. Det skjer ikke så ofte da.

Skrevet

Jeg irriterer meg sinnsykt over to ting :

jeg slutter å bevege meg, men spilleren fortsetter. Mens dette foregår kan jeg ikke skyte eller gjøre noe annet. Som om styringen lagger. hvis jeg prøver å avfyre noen kuler begynner etter hvert pc'n og pipe, fordi den kan ikke gjennomføre det jeg ber om. Dette gjelder singple player og multiplayer. (Og merkelig nok har jeg akkurat samme problem med Quake2 av alle spill, bare der er det mye verre)

På multiplayer blir jeg bomba med connection problems hele tida, men dette er ikke bare meg heldigvis :)

Skrevet

Jeg har et pussig problem; når jeg skal velge klasse/spawnsted, samt ved bruk av q-kommandoene og commander-screen, er musen inverted. Dette problemet hadde jeg ikke i demoen, men i fullversjonen skjer det.

Jeg bruker inverted mus ellers i spillet, men ønsker ikke å ha det når det gjelder eksemplene over.

Noen som har opplevd det samme, eller vet om en måte å ordne det på? :hmm:

Skrevet
Det er relativt mange folk jeg kjenner som har problemer, mens noen andre ikke har problemer.

De fleste som HAR problemer har forrsten 6800 eller Geforce generelt, vel å merke.

Om tidvis ekstrem hakking og av og til at bilde fryser i 20 sek er bugs så har jeg også prob. Men jeg har x800xt pe da. Men elelrs har jeg vel egentlig ikke noe særlig problemer.

Men jeg tror de dere hakke/lagg tingene er noe som ALLE opplever. Self da med et minimum av god oppløsning og god grafikk.

Skrevet

Jeg tror at BF2 krever enormt av prossesoren, kjører glatt med høyeste grafikk når jeg spiller alene på servere (bare for å prøve banene), men så hoppet jeg inn på en server med 50 andre spillere(4/4mbit linje), og vips, så begynte det å hakke (akkurat som om cpu'en ikke klare å beregne alt).

Husker dette fra Battlefield 1942, hadde crap cpu, så når jeg spilte med 64 boter/spillere så hakte det enormt, med en gang jeg jeg hadde kjøpt meg ny prosessor kjørte spillet glatt.

Mine spec:

x800xt

AMD 3400+

1gb ram

SB Audigy 2 zs

På tide å klokke prossesoren, noen som anbefaler ny vifte til AMD 3400+ (sokket 754)?

Elsker lyden i Battlefield 2 :love:

høres så realistisk ut :dribble:

Skrevet

Pft, nå får jeg ikke joinet en server i det hele tatt. Når jeg dobbeltklikker på en server eller trykker "join server"-knappen skjer det ingenting, untatt at server-lista oppdaterer seg selv på nytt.

1024 mb ram

Intel Pentium 4 2.8 Ghz

Nvidia GeForce 6800 256 MB

80 GB HD

Har hatt problemer med dette spillet fra demo-dag 1. :hrm:

Skrevet

nå er jeg lei....

har 1,5 GB ram og pentium 3.4 GHz og x800xt. Og jeg får aldri spilt en runde, enten faller jeg ut før jeg får joina, andre ganger i 2-3 min...

Skrevet

Til de som opplever at spillet fryser med jevne mellomrom: Fjern all overklokk av skjermkortet. Jeg måtte faktisk underklokke det litt for at det skulle fungere normalt. Nå går det som smør. Verdt å prøve.

Skrevet
nå er jeg lei....

har 1,5 GB ram og pentium 3.4 GHz og x800xt. Og jeg får aldri spilt en runde, enten faller jeg ut før jeg får joina, andre ganger i 2-3 min...

Men...glir det fint helt til du faller ut? Siden du har nok minne (1.5)

Skrevet
underklokke det litt for at det skulle fungere normalt

Akkurat det der tror jeg ikke har noe å si. Jeg vet ikke da, men kan aldri tenke meg at å underklokke vil løse problemer..om man da ikke har overklokket først selvsagt. I så tilfelle vil jeg tror at det er feil på skjermkortet som gjør at den ikke yter det den skal med vanlig hastighet. Men da er det nytt skjermkort som gjelder!

Skrevet
[iC' date=24/06/2005 : 23:11]

hm, sikkert derfor jeg har problem, for jeg har gf 6800. Finnes ikke noe man kan laste ned for å få fikset dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...