potetskrell Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 Etter å ha forandret på passordet til AJ-fork vil ikke det nye passordet og brukernavnet fungere. Hvorfor? Må ha tilbake tilgangne til admin-panelet, hva gjør jeg?
PT Skrevet 9. juni 2005 Skrevet 9. juni 2005 (endret) Legg koden under inn i en ny PHP-fil, og kjør: Finn frem users.db-filen (eller hva den nå heter) Let deg frem til linjen med ditt brukernavn på Erstatt den md5-hashen som er der fra før med den nye du fikk fra filen du nettopp mekket Lagre users.db Finito! <?php echo md5(md5('passordet_ditt')); ?> EDIT: Såfremt du har tilgang til users.db, selvfølgelig. Endret 9. juni 2005 av PT
potetskrell Skrevet 9. juni 2005 Forfatter Skrevet 9. juni 2005 Legg koden under inn i en ny PHP-fil, og kjør: Finn frem users.db-filen (eller hva den nå heter) Let deg frem til linjen med ditt brukernavn på Erstatt den md5-hashen som er der fra før med den nye du fikk fra filen du nettopp mekket Lagre users.db Finito! <?php echo md5(md5('passordet_ditt')); ?> EDIT: Såfremt du har tilgang til users.db, selvfølgelig. Takk gud.. Passordet var det jeg oppgav, fant jeg ut, men det at jeg skiftet brukernavn likte ikke aj-fork.. Skifta passord-hash og brukernavn til det opprinnelige. Thanks
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå