GRendal Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 nå har jeg lett i 2 timer, og kan ikke finne han Vet noen hvor Paladin-trainern i Orgrimmar er? Takker for svar!
Trygve Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 nå har jeg lett i 2 timer, og kan ikke finne han Vet noen hvor Paladin-trainern i Orgrimmar er? Takker for svar! Du kan ikke være paladin som horde
mobilfreek Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 nå har jeg lett i 2 timer, og kan ikke finne han Vet noen hvor Paladin-trainern i Orgrimmar er? Takker for svar! haaha trodde jeg skulle dø av latter
Keylar Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 haha du tuller ikke sant? . Merka du ikke at du ikke kunne velge paladin som horde eller...
p0zz Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Oi så morsomt... Hadde jeg klart å funnet på noe så morsomt hadde jeg også lagd en tråd om det.. synd jeg ikke er så morsom
Nstin Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 Oi så morsomt... Hadde jeg klart å funnet på noe så morsomt hadde jeg også lagd en tråd om det.. synd jeg ikke er så morsom jeg synes da at signatren din er morsom da :!: Combat sminke ftw!
chokke Skrevet 8. juni 2005 Skrevet 8. juni 2005 YEY, hvor er shaman trener i Ironforge? Har sjekket auction house, men der ble jeg drept Så hvor finner jeg det, eller må jeg ta toget til SW?
Anbefalte innlegg