Radi Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 (endret) Jeg luere på om det er noen som vet hvor man får lastet ned Opera 8 med java. Jeg har en Opera 8 v. selv nå, men på noen sider får jeg ikke trykket på knapper. Det går ann å trykke på de knappene i internett explorer. På den Opera'n jeg lastet ned sto det: Opera 8 (non java) Er det java det mangler? Hvor får jeg lastet ned Opera 8 med java? Endret 4. juni 2005 av Radi
wil Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 hva om du installerer Java utenom da? jeg er ikke helt sikker, men det kan hende at det funker. har selv ikke mulighet til å gjøre det nå, da jeg kjører en eldre versjon av Opera, Opera 7.54u2j med Java. skal se om jeg får testa det i morra da jeg begynner med installasjon av programmer i XP igjen.
sogkib10 Skrevet 4. juni 2005 Skrevet 4. juni 2005 alt av knapper og java fungerer helt fint hos meg. husker ikke helt men mulig at man velger om man skal ha java under instalasjonen?
Radi Skrevet 5. juni 2005 Forfatter Skrevet 5. juni 2005 Jaman det sto Opera 8 (non java) Tror ikke det kom opp noe spørsmål om å instalere java. Og jeg har java foresten.
wil Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 hmmm. har nå testet å installerer Opera 8.01 og deretter Java (et eller annet) funka fint det, under help->about i Opera stod det at Java var installert og alt ser ut til å funke fint
_Adler_ Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Har søkt litt etter Opera med Java, men finner ikke noe spesiellt. Man vet at det er java når installasjonsfilen til Opera er rundt 13-14 mb. I et Hjemme-pc blad for npen måneder siden fikk jeg bla. med en dvd med Opera 7.54 (både med og uten java). Alt jeg finner på internett er uten java (non java)
Orjanp Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 (endret) Det er bare å installere java i ettertid. Hvis du ikke ønsker det, laster du ned opera på nytt, og da ikke den som det står non java på. Fordi det er uten java. EDIT: Det ser ikke ut som om den finnes med java på opera sine nettsider. Da må du installere java separat. Endret 5. juni 2005 av Orjanp
el_cash Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 På den Opera'n jeg lastet ned sto det: Opera 8 (non java)Er det java det mangler? Hvor får jeg lastet ned Opera 8 med java? du finner endel plugins for opera her. se et godt stykke ned på siden, så finner du en link til java runtime enviroment samt instruksjoner for installering.
howzer Skrevet 5. juni 2005 Skrevet 5. juni 2005 Du trenger ikke å stresse med Java. Hvis du kommer til en side der du trenger Java og du ikke har det spør Opera automatisk om du vil installere det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå