Gå til innhold

Hvem skal på Dream Theater-konsert 30. september?


nr.4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor gammel tipper dere man må være? Er Ikke kjempefan av dem, men frista og gå ja, hvis det er billeter da, hvor bestiller man biletter forresten?

Er 14, kommer jeg inn da?

Hvis ikke, noen som gidder å være "pappa" da? :p

Vil helst ikke gå med mamma eller pappa,sikkert ikke det at hun absolutt ikke vil, men er jo flaut, Dream Theater er jo passe rolig musikk da.

Lenke til kommentar
Hvor gammel tipper dere man må være? Er Ikke kjempefan av dem, men frista og gå ja, hvis det er billeter da, hvor bestiller man biletter forresten?

Er 14, kommer jeg inn da?

Hvis ikke, noen som gidder å være "pappa" da? :p

Vil helst ikke gå med mamma eller pappa,sikkert ikke det at hun absolutt ikke vil, men er jo flaut, Dream Theater er jo passe rolig musikk da.

Oslo Spektrum, 30. September 2005

Ingen aldersgrense

Billetter på www.ticnet.no gå inn i søkefunksjonen og søk på Dream Theater. Eneste treff er det riktige :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Jeg var der ifjor, og skal selvsagt i år også. Det er ingen aldersgrense på Spektrum, og ingen bar som selger øl, og heller ikke lov å ta med noen form for flasker (ikke engang vann) inn døra. Det er ikke lov å ha med bagger eller plastposer heller. Husk det, dere som er der for første gang. Det er KJIPT å ha stått i kø i 2 timer, endelig kommet fram til døra så slipper du ikke inn pga en bag. Man kan ikke bare kaste fra seg bag med klær evt. ting man har handlet iløpet av dagen heller.

 

Beste tipset jeg har er å legge igjen jakka/poser/bagger i en oppbevaringsboks på Oslo S. Koster bare 20 kr.

Jeg bestilte billett allerede ifjor vinter engang :)

For øvrig står det på ticketmaster.no at det er FÅ billetter igjen.

 

Jeg tror de unngår å spille de samme låtene turne etter turne, så det spørs om det blir noen Metropolis. De spilte den for oss ifjor som ekstranummer. Men kanskje Change of Seasons? :dribble:

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Når du står midt i en masse med folk, hører du ikke så godt om stemmen er perfekt eller ikke, fordi musikken er svært høy og du er i god stemning.

Så jeg tror ikke det er så mye å bekymre seg over. Han sang kjempebra sist de var i Norge, selv på de roligste sangene som Another Day. På Octavarium er det heller ingenting å utsette på synginga, heller ikke på Ayreon-plata han sang det meste av vokalen på.

 

Det er noe HELT annet å se en live-DVD der du styrer lyden selv.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg vil ha:

Metropolis Pt. 1; The Miracle and the Sleeper

Overture 1928 / Strange Déjà Vu

Fatal Tragedy / Beyond This Life..

 

+ alle de andre bra sangene dems:P

 

tipper de starter konserten med "This Dying Soul" siden Octavariums (albumet) første sang, "The Root of All Evil" inneholder mye noen deler fra denne.. Blir en slags fortsettelse av fjorårets "Train of Thoughts"..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...