Gå til innhold

hvorfor passer ingen "sett" til noen klasse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor er det ingen av "settene", de som ikke er noe offisielt sett med bonuser osv til noen klasse, som traveler's?

En annen ting, hva er det høyeste manapool, hppool osv som er MULIG å ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det settet er egentlig dårlig til Druids, det er bedre med flere sett, jeg har skuldre og chest mye intelect men lite stamina til avstands-angrep (wrath og roots til døde) og et set for nærkamp med mye stamina.

Kan jo bruke deler av det og kombinere med andre sett.

Endret av Ikesadum
Skrevet
Jeg har så lyst til å se hvordan min tauren warrior ser ut i Dreadmist-settet ...

Hehe.. tror ikke du hadde hatt med en blid raidgruppe å gjøre hvis du hadde rulla på det settet ;)

Men tøft hadde det kanskje sett ut ;)

Skrevet

En ting som jeg syns er virkelig behov for å ta tak i, er settene til warriors. Alt (Might og Wrath inkludert) er jo 100% PvP-relatert! Nei, lag et skikkelig tank-set til warrior, ikke alle lever for PvP.

Skrevet

men det er et ordentelig sett.

Men skal begynne å samle på "jalla" sett (grå) og spamme i orgi om å selge de :)

OT: selv samler huntern min på det kuleste settet ever Of the fang settet :) siden det ser så KULT ut :D

Skrevet
....det der var dumt å si. Hva med oss krigere da? Er vi ikke verdige nok til å ha platerustning? Hva med horde?

Dere har et plate sett som heter Valor.

F.eks Breastplate of valor osv.

http://www.thottbot.com/?s=Valor

Valor er plate, og magubrothers sa kun paladin fikk lov å bruke plate pga kun de som er verdige til det.

Skrevet (endret)
....det der var dumt å si. Hva med oss krigere da? Er vi ikke verdige nok til å ha platerustning? Hva med horde?

Dere har et plate sett som heter Valor.

F.eks Breastplate of valor osv.

http://www.thottbot.com/?s=Valor

Valor er plate, og magubrothers sa kun paladin fikk lov å bruke plate pga kun de som er verdige til det.

jada, paladin er verdige....

gratis mount på lvl 40, "gratis" på 60, 4 liv (før kamp, skjold+heal, andre skjold+heal og den fullt liv og tømme resten av manaen)...

EDIT: aurora er et annet eksempel, ingen cloth folk trenger agility...

Endret av chokke
Skrevet (endret)

Vel, neste patch blir jo might ( tror wrath også blir dritt) totalt nerfed fra å være et pvp sett, til et pve sett.. Istedenfor +crit får du defense! woho!

Hva er da vitsen med å farme MC? Få deg enda bedre tanke gear? :roll:

Nice blizz

Endret av M@R7!N

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...