Gå til innhold

Strategi spill, vet du om noen fete spill?


Anbefalte innlegg

Hallo,

 

Kan dere si meg noen fete strategi spill..? Det skal være spill til PC, det kan være spill som har kommet ut som skal komme.

 

Er litt usikker på om det er postet riktig, men det er spill det er snakk om så regner med at jeg har lagt det på riktig sted

 

Takker for svar :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det beste strategi spillet jeg har spilt er Age Of Empires II + expansion pack. Men det er kanskje litt gammelt, så du kan satse på disse spillene:

Rome Total War

Cossacks II

 

Stronghold 2 er ikke anbefalt av meg. Det er fullt av bugs og hakker innimellom (hvertfall på min maskin)

 

Spill som kommer:

Age Of Empires III: Age Of Discovery - dette er noe jeg gleder meg sykt til. Ta et søk her og finn frem noen screens, så blir du forelsket. :blush:

Lenke til kommentar
Uansett hold deg langt unna Battle for Middle-Earth.

Meir ubalansert spill er vanskeleg å finne!

Nå får du skjerpe deg.

Det der er ikke sant! :hrm:

Det var kanskje sant engang, men etter patchene er det bare noober som ikke klarer å spille det selv som mener det er ubalansert.

 

BfME er et utrolig morsomt spill med stor underholdnings verdi og med en fin LotR aura...

Anbefales! :)

Endret av figure_02
Lenke til kommentar

jeg annbefaler spill som:

 

1. C&C Generals. Har en veldig fin og moderne krigsstil med alle moderne våpen.

 

2. Warcraft 3 TFT. Gammel Krigføring med monster og magi

 

3. Empire Earth 2. Begynner i lav alder og utvikler deg oppover til bygging av roboter og flyvemaskiner.

 

4. Battle for middel-earth. Et ganske bra spill med det meste fra Ringenes herre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...