Gå til innhold

Final Fantasy-religionens tråd - SKJUL SPOILERS!


Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?  

814 stemmer

  1. 1. Hvilket Final Fantasy-spill er din favoritt?

    • Final Fantasy (1987)
      39
    • Final Fantasy II (1988)
      4
    • Final Fantasy III (1990)
      11
    • Final Fantasy IV (1991)
      9
    • Final Fantasy V (1992)
      10
    • Final Fantasy VI (1994)
      41
    • Final Fantasy VII (1997)
      336
    • Final Fantasy VIII (1999)
      76
    • Final Fantasy IX (2000)
      92
    • Final Fantasy X (2001)
      131
    • Final Fantasy XI (2002/2004)
      19
    • Final Fantasy XII (2006)
      53


Anbefalte innlegg

Kanskje vi endelig får et ordentlig kampsystem hvor man kan selv velge hva man skal gjøre :p

 

Jeg kødder ikke, det er så lenge siden jeg har spillet et ordentlig turn based Jrpg spill, at jeg gir blanke f i om historien er dårlig, jeg vil bare ha et godt strategisk combat system.

Vi har kanskje ikke summons lenger men, magien ser awsome ut i dette spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+412

Syns det ser rimelig digg ut, men så har jeg jo også kost meg skikkelig med både FF XIII og XIII-2. Gleder meg til nok et gjensyn med Lightning og XIII-verdenen :)

 

Det skal bli herlig! :D

Lenke til kommentar

Hva er det med at alle spill skal vere multi nå for tiden, hva er vitsen og kjøpe konsoll visst mesteparten av spillene kan spilles på pcn min.

 

Square har rett og slett glemt lovet sitt om at spillet skulle vere ekslusivt.

De har lurt mange folk (over 1 million) til og kjøpe ps3 bare for og spille FF Versus.

 

Men du vet Square Enix sin strategi fortiden, Fuck you give me your money.

 

Square fansen bruker og vere ganske straight forward som meg så visst dere har noe imot inlegget mitt atack with all you power.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva er det med at alle spill skal vere multi nå for tiden, hva er vitsen og kjøpe konsoll visst mesteparten av spillene kan spilles på pcn min.

Helt enig. Leste en kommentar fra en Xbox 360 kjøper hvor nesten alle de ekslusive spillene han ville ha kom/kommer på PC i etterkant. Da er det ikke mye vits med konsoll om du har god nok pc.

Slik jeg ser det er det first-party MS spill (logisk) og spillene som allerede var multi (360/PS3) som portes over til pc. Dette gjør at jeg kjøper kun PS4 denne omgang, resten av spillene ender opp nok på pc'n.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det bryr meg ikke hvor mange plattformer spillet er på så lenge spillet er godt. Jeg ser heller ikke noen grunn til å ønske at spill skal være eksklusive for en enkelt konsoll, foruten ren misunnelse. Blir spillet dårligere av at noen spiller det på en annen konsoll? Det vil også være en primærplattform som spillet hovedsakelig er utviklet for, mens resten er porter av denne, så selv om det er flere plattformer vil versjonene aldri være helt likestilt.

 

S-E har tatt mange dårlige avgjørelser i det siste, men hvis noen har kjøpt en PS3 kun for å spille ett spill og nå føler seg snytt, så vil jeg si at det er hos forbrukerne den dårlige avgjørelsen ligger. Ikke fordi det ikke er verdt å kjøpe en konsoll bare for ett spill, men fordi de gjorde det før de i det hele tatt visste om spillet ble eksklusivt eller ikke - det vet man aldri før spillet faktisk ligger i butikkhyllene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var det noen andre enn meg som la merke til at den gamle "prestefyren" fra Tech-demoen Agni's Philosophy dukket opp som bad guy i FF XV traileren? ;)

Det er snakk om at FF 15 blir 2 spill akkurat nå.

Og det var mye snakk om at den traileren du snakker om skulle vere FF 15.

Så legg disse 2 sammen og man har 2 spill.

 

Makes sense siden de har brukt insane lang tid på FF Versus.

FF 14 var ferdig for lenge siden, og de bruker og lage nye spill rett etter eller før hver Benchmark realese.

 

De har så mange team at dette er fullt mulig.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Deler skepsisen deres til kampsystemet i FF XV, når spillet ble annonsert som Versus XIII så ble det jo sagt at kampsystemet skulle være noe ala det vi har i Kingdom Hearts, altså mer hack n slash-aktig. Syns det er helt greit, men vet ikke helt om jeg vil ha det på et spill som heter FF XV, da blir det plutselig i hovedlinjen, og det plager en grinete nostalgisk gamer. :p Men spillet ser jo fantastisk ut da, så vi håper det beste. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...