Gå til innhold

Ditt beste crit ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Lvl 36 warlock: 727 SB crit.

cathlvl36sbcrit7tt.th.jpg

Målet er over 1000 før 40, får en del bra +dmg gear ved level 38 og 39 - så det bør gå.. uten buffs btw.. hadde glemt å ta på lesser wizard oil bl.a.

edit: mob var level 39.

edit2: fikk en ny på 760 nå, med lesser wizard oil.. samme level.

Endret av superreven
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Når vi er inne på SB crit vil jeg nevne at jeg fikk et på 942 om jeg ikke husker feil. Bilde laster jeg opp når jeg kommer hjem.

Fikk nettopp en ny crit med SB på 986

Edit: la til bilde

post-54054-1145545196_thumb.jpg

Endret av MoFFaSSa£
Skrevet (endret)
SGE7000 : Bare lurer, men hvordan får du til å se med alle de addons på skjermen din. :wow:

5953436[/snapback]

Synes det fungerer fint, jeg :p

Er ikke akkurat så utrolig viktig å se hele skjermen - dessuten så ser det litt ekstra rotete ut når bildet er så lite som det er :p

EDIT: og på akkurat det bildet er det 5 MT targets, så det er ekstra rotete ^^

Endret av SGE7000
Skrevet (endret)
Hmm, har sett warlocks få 4000-5000 crit etter patchen på MJD fight, de er bugga så resistancen dems går i minus

5954800[/snapback]

Trenger ikke negativ resistance eller pots for å få 4000 crit i 1.10.

Endret av Pinglebolle
Skrevet

Lvl 60 warrior med blue equip (noen kjøpe epics) og Destiny.

1585 Sweeping Strikes HIT (!) Muligens noe bug med SS etter patch, har ikke så mye på crit engang.

Fikk en 1871 MS crit på samme LBRS run.. rimelig fornøyd med den mtp hvor crappy sverd jeg har.

Skrevet

Druid: Høyste Critten er 2954 dmg med Starfire

Rogue: 2148 Ambush på en mage. Har også gjort 889 Sinister strike crit med Bonesnapper! på en mage.

Skrevet
1585 Sweeping Strikes HIT (!) Muligens noe bug med SS etter patch, har ikke så mye på crit engang.

5958436[/snapback]

Vel, sweeping strike kan jo ikke critte såvidt jeg vet.

5961922[/snapback]

Virker nesten som den "critter" men jeg får det opp som "hit" da.. For at jeg hitter for over 1500 er rimelig usannsynlig med nåværende equip.. og SS adder vel ingen skademultiplikator?

Skrevet

5958436[/snapback]

Vel, sweeping strike kan jo ikke critte såvidt jeg vet.

5961922[/snapback]

Virker nesten som den "critter" men jeg får det opp som "hit" da.. For at jeg hitter for over 1500 er rimelig usannsynlig med nåværende equip.. og SS adder vel ingen skademultiplikator?

5962500[/snapback]

SS regner om armoren på skaden du gjør på target nr. 2 nå etter 1.10 eller no. Altså, critter du en warrior for 1k på MS, vil da sweeping strikes hitten magen ved siden av for 1500 eller noe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...