Gå til innhold

Ditt beste crit ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eviserate på 1916, Sinister Strike på 936 og Bladeflurry på 1300 og noe smått.

6181143[/snapback]

 

yahooo en fyr som ikke har peiling på klassen han spiller.

 

Evis scalerer ikke med gear så det er knappt verdt og nevne.

Sinister'n er ikke imponerende.

Blade Flurry er ikke et "attack" det er en skill som gjør følgende:

"Attack speed increased by 20%. Weapon attacks strike an additional nearby opponent."

Lenke til kommentar
Eviserate på 1916, Sinister Strike på 936 og Bladeflurry på 1300 og noe smått.

6181143[/snapback]

 

yahooo en fyr som ikke har peiling på klassen han spiller.

 

Evis scalerer ikke med gear så det er knappt verdt og nevne.

Sinister'n er ikke imponerende.

Blade Flurry er ikke et "attack" det er en skill som gjør følgende:

"Attack speed increased by 20%. Weapon attacks strike an additional nearby opponent."

6181448[/snapback]

 

Så vidt jeg vet er dette en tråd hvor man skal poste sine beste crits, ikke rakke ned på andre sine mangel på høye crits.

 

Hvordan kan du si utifra mine crits at jeg ikke har peiling på klassen jeg spiller? Da kan jeg si utifra hvordan du poster at du ikke har peiling på hvordan du sykler. Det blir stortsett det samme.

Har du noen gang sett meg spille? Vet du hvordan jeg oppfører meg i PvP/PvE? Hvis du har den egenskapen at du kan vurdere en person kun basert på deres crit misunner jeg deg, hvis ikke synes jeg bare synd på deg :roll:

Evis scalerer ikke med gear så det er knappt verdt og nevne.

6181448[/snapback]

Fullt klar over at evis ikke har noe med gear å gjøre og at jeg kunne gjort samme crit naken med en level 1 dagger/sverd, men still min høyeste crit på roguen.

Sinister'n er ikke imponerende.

6181448[/snapback]

Javell? Tror du jeg spiller bare for å imponere deg? Grow up..

Blade Flurry er ikke et "attack" det er en skill som gjør følgende:

"Attack speed increased by 20%. Weapon attacks strike an additional nearby opponent."

6181448[/snapback]

Fullt klar over hva Flurry gjøre, men ligger i CritLine min med ca 1300 derfor postet jeg den.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Høyeste jeg noen gang har fått med Fireball er faktisk 1700 hit :blush: Tror faktisk ikke jeg har critta så mye

 

Har ikke screenshots, men fikk også inn en 7000 med paladinen min :) 1 crit, uten seals eller noe.. var mind-controlla da :whistle:

Endret av Per-Stian
Lenke til kommentar
har ikke noe screenie eller noe, men: En healingspecca druid på serveren critta 2400 som katt  :dribble: det er ganske søtt, selv om han har det beste av det beste når det kommer til utstyr. første som fikk full tier2 på serveren horde siden.

6184594[/snapback]

 

Har han lagdt en PvP film? Tror jeg har sett den; den er fra AB(tror ikke han hadde berserker buff), og den er utrolig nice! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...