Gå til innhold

Komplett er treige på levering


Anbefalte innlegg

La inn ordre på harddisker og diskkontroller og litt småtterier mandag kveld forrige uke. På fredag ettermiddag var sendingen registrert hos posten. På mandag ettermiddag var den registrert innlevert på postkontoret i Stokke. Igår morges(09:05) var den registrert på ompakkingsentralen i Oslo, og så skal den til et postkontor i Bærum. Dit har den ennå ikke kommet. Jeg fikk hente lappen idag så jeg dro ned selvom jeg så via pakkesporing at den fremdeles lå i Oslo. Nei, der var den ikke så et eller annet tull må ha skjedd.

 

Første jeg vil poengtere er at Komplett.no er treige og det har de vært de andre gangene jeg har bestilt også. Så vil jeg gjerne få si at Posten også er treige og surrer for mye.

 

Hadde vel egentlig vært best å kjøre til Komplett selv og hente der, for postbilen kjører jo forbi her jeg bor og i tillegg forbi postkontoret der jeg skal hente ting. :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, det er ikke alltid posten som er treg...

 

Posten er trege fra de MOTTAR pakken..men veien dit er kompletts ansvar.

 

Bestilte noe på en onsdag morgen, rett etter åpningstid, og håpet at den skulle bli pakket samme dag (optimistisk). Den ble ikke godkjent før 16 den dagen....14 neste dag var den på plukkliste. Utrolig lang tid man bruker på å hente og pakke 1 skjermkort :p. 17 var den pakket, men da var det selvfølgelig forsent å bli med dagens post, så den dro ikke før dagen etter....DET er tregt!

 

 

Handler bare på komplett hvis det er nødstilfelle!

Endret av Makky
Lenke til kommentar

Så å si alle ordrer jeg har hatt med komplett/norek i det siste har de brukt ca 3 virkedager på å pakke og sende.

 

Men den jeg bestilte på mandag ble sendt samme dag :D og pakken fikk jeg i dag :D 2 dagers postgang med andre ord - hadde alt bare gått like glatt hver gang.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
Jepp, det er ikke alltid posten som er treg...

 

Posten er trege fra de MOTTAR pakken..men veien dit er kompletts ansvar.

 

Bestilte noe på en onsdag morgen, rett etter åpningstid, og håpet at den skulle bli pakket samme dag (optimistisk). Den ble ikke godkjent før 16 den dagen....14 neste dag var den på plukkliste. Utrolig lang tid man bruker på å hente og pakke 1 skjermkort :p. 17 var den pakket, men da var det selvfølgelig forsent å bli med dagens post, så den dro ikke før dagen etter....DET er tregt!

 

 

Handler bare på komplett hvis det er nødstilfelle!

Synes det var veldig raskt jeg. Ikke raskest i klassen kanskje, men ikke langt unna.

Lenke til kommentar

ehm.. ser ikke helt problemet her.

Du bestillte mandag.. på 2 pinsedag, som er en rød dag.

så har du 17 mai.. som også er en rød dag.

 

Så kommer onsdagen.. da førsta kan de begynne å håndere alle de x anta tusen ordrer som er kommet inn, og pakken blir pakket og sendt avgårde på fredag.

 

Er bare litt tregere enn normalt.. noe som faktisk er normalt etter en slik langhelg.

 

Bestille forøvrig pakke hos komplett på mandag jeg og, fikk den i går (opp til nord) sendt på torsdag.

 

Så jeg ser ikke grunnen til å klage.

Lenke til kommentar
Jepp, det er ikke alltid posten som er treg...

 

Posten er trege fra de MOTTAR pakken..men veien dit er kompletts ansvar.

 

Bestilte noe på en onsdag morgen, rett etter åpningstid, og håpet at den skulle bli pakket samme dag (optimistisk). Den ble ikke godkjent før 16 den dagen....14 neste dag var den på plukkliste. Utrolig lang tid man bruker på å hente og pakke 1 skjermkort :p. 17 var den pakket, men da var det selvfølgelig forsent å bli med dagens post, så den dro ikke før dagen etter....DET er tregt!

 

 

Handler bare på komplett hvis det er nødstilfelle!

Synes det var veldig raskt jeg. Ikke raskest i klassen kanskje, men ikke langt unna.

kanskje det er "raskt" hos komplett, ikke vet jeg...men er jo en av grunnene til at jeg ikke gidder å handle der.

Lenke til kommentar

så synd da.. da får du handle andre plasser.

 

Men hverken netshop, psdata eller noen andre gjør ting noe spesielt raskere etter 4 dager.. der ordrene hoper seg opp..

 

Er da forbannet ikke rart at dem bruker 2 dager på å sende ut når dem har tusenvis av ordrer å sende ut.

 

Tenk litt etter..

 

å komme hit å klage for at komplett ikke sender ut en pakke før fredag, en pakke som var bestillt midt i helligdag styret er ett forbannet vås.

argh.

 

er blitt en sånn syk klagementalitet her på forumet, blir ikke pakken sendt 2 timer etter jeg trykket bestill så er det en møkka butikk.

Vær tålmodig folkens..

Endret av Stig-Arne
Lenke til kommentar
Jepp, det er ikke alltid posten som er treg...

 

Posten er trege fra de MOTTAR pakken..men veien dit er kompletts ansvar.

 

Bestilte noe på en onsdag morgen, rett etter åpningstid, og håpet at den skulle bli pakket samme dag (optimistisk). Den ble ikke godkjent før 16 den dagen....14 neste dag var den på plukkliste. Utrolig lang tid man bruker på å hente og pakke 1 skjermkort :p. 17 var den pakket, men da var det selvfølgelig forsent å bli med dagens post, så den dro ikke før dagen etter....DET er tregt!

 

 

Handler bare på komplett hvis det er nødstilfelle!

Synes det var veldig raskt jeg. Ikke raskest i klassen kanskje, men ikke langt unna.

HAHA.

 

Må si meg uenig der.

 

Både netshop, PS Data og MPX har i 100% av tilfellene klart å sende pakkene i løpet av 1 virkedag (dvs samme dag ved bestilling før 12) - etter mine erfaringer ihvertfall.

Lenke til kommentar
Jepp, det er ikke alltid posten som er treg...

 

Posten er trege fra de MOTTAR pakken..men veien dit er kompletts ansvar.

 

Bestilte noe på en onsdag morgen, rett etter åpningstid, og håpet at den skulle bli pakket samme dag (optimistisk). Den ble ikke godkjent før 16 den dagen....14 neste dag var den på plukkliste. Utrolig lang tid man bruker på å hente og pakke 1 skjermkort :p. 17 var den pakket, men da var det selvfølgelig forsent å bli med dagens post, så den dro ikke før dagen etter....DET er tregt!

 

 

Handler bare på komplett hvis det er nødstilfelle!

Synes det var veldig raskt jeg. Ikke raskest i klassen kanskje, men ikke langt unna.

HAHA.

 

Må si meg uenig der.

 

Både netshop, PS Data og MPX har i 100% av tilfellene klart å sende pakkene i løpet av 1 virkedag (dvs samme dag ved bestilling før 12) - etter mine erfaringer ihvertfall.

ja..i en vanlig uke.. og på vanlige dager..

 

komplett.no har heller ingen problemer med å levere i løpet av dagen.. men da i vanlige uker og vanlige dager.. ikke med en lørdag og 3 helligdager å ta igjen for.

Lenke til kommentar

nei, komplett har eget lager.. norges største forøvrig.

Komplett eier Norek.

 

nei, komplett er ikke treg.. innse det.

 

og ja, jeg handler like gjerne hos netshop, psdata som komplett.. så nei.. jeg er ikke noen evig komplett.no fan.. men når en webshop blir skutt fordi at de ikke får sendt varene i helligdager så blir det bare feil

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...