Gå til innhold

Boiling Point RTH - Erfaringer? (slippes 20.5 )


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. er det bare jeg som har det problemet att når jeg skyter med automat rifler f.eks ak 47. att den ikke vill skyte hele tiden. den skyter kansje ett par skudd også hører du den klike lyden som er når du er tom for skudd. så fortsetter den og skyte noen skudd også stopper den igjenn. Det er utrolig irriterende og jeg klarer ikke og spille det så lenge det er slik. :no:

Lenke til kommentar
Hei. er det bare jeg som har det problemet att når jeg skyter med automat rifler f.eks ak 47. att den ikke vill skyte hele tiden. den skyter kansje ett par skudd også hører du den klike lyden som er når du er tom for skudd. så fortsetter den og skyte noen skudd også stopper den igjenn. Det er utrolig irriterende og jeg klarer ikke og spille det så lenge det er slik. :no:

Er meninga det. Oppgrader våpnet og få bedre weapons skills

Lenke til kommentar
Hei. er det bare jeg som har det problemet att når jeg skyter med automat rifler f.eks ak 47. att den ikke vill skyte hele tiden. den skyter kansje ett par skudd også hører du den klike lyden som er når du er tom for skudd. så fortsetter den og skyte noen skudd også stopper den igjenn. Det er utrolig irriterende og jeg klarer ikke og spille det så lenge det er slik.  :no:

Hvis du ser på våpenet, så ser du at det har en egenskap som heter 'Wear'. Denne øker etter hvert som våpenet blir brukt, eller er allerede ganske høy hvis du plukker opp et våpen.

 

De klikkene du opplever, skyldes at våpenet er såpass slitt at det ikke fungerer skikkelig. Har ikke funnet ut om det er et proporsjonalt forhold mellom 'wear' og hvor ofte det klikker (om 50% wear tilsier at 1/2 skudd går i vasken).

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
irriterende, det har ikke logge det ut på ************** ennå :(

Det er ingenting å irritere seg over. Stol på meg, du går ikke glipp av noen ting ved å ikke prøve Boiling Point. De som fortsetter å spille det, og snakker litt for varmt om det, er de som har 4-500 kr for det. De prøver bare å få noe igjen for penga sine ;)

Endret av B|Real
Lenke til kommentar
irriterende, det har ikke logge det ut på ****************** ennå :(

Det er ingenting å irritere seg over. Stol på meg, du går ikke glipp av noen ting ved å ikke prøve Boiling Point. De som fortsetter å spille det, og snakker litt for varmt om det, er de som har 4-500 kr for det. De prøver bare å få noe igjen for penga sine ;)

Jeg har ikke brukt mer enn månedskostnadene på bredbånd på spillet :roll:

And I'm lovin' it :D

Endret av B|Real
Lenke til kommentar

nå har jeg støtt på en veldig irriterende bug. (mulig spoiler, men ikke noe alvorlig..)

 

jeg skal redde en CIA pilot fra gerillja basen, men når jeg får han ut av selve basen vil ikke han gå videre. det virker som han ikke vil gå lengre ut enn en viss omkrets rundt basen..

 

merket også at du kan være stealth og drepe noen med kniv, uten at du blir oppdaget..veldig kult!

Lenke til kommentar
nå har jeg støtt på en veldig irriterende bug. (mulig spoiler, men ikke noe alvorlig..)

 

jeg skal redde en CIA pilot fra gerillja basen, men når jeg får han ut av selve basen vil ikke han gå videre. det virker som han ikke vil gå lengre ut enn en viss omkrets rundt basen..

Tok det oppdraget i går. Det eneste du skal gjøre er å løpe 200 meter dit pila viser, og så stikke tilbake til by'n. Jeg surra også litt med det missionet :p

 

Prøvde å oppdatere BP min i går med patchen, men det viser seg at jeg har den europeiske versjonen :ohmy:

 

Håper spillet fortsatt fungerer.

Lenke til kommentar

Har spilt dette spillet noen dager nå, og når en først venner seg til alle de håpløse bugs som er der, og det er mange av dem, så er det et veldig bra spill egentlig. Tragisk at Atari kan utgi spillet i den tilstanden det er.

Det er litt vanskelig å si hva det er som gjør det bra, men det er morsomt. Til alle som sitter å vurderer å kjøpe spillet, vil jeg råde til å vente til iallefall første patch er sluppet. For som sagt, det er mange håløse bugs, som definitivt vil trekke ned på gleden.

Det er som sagt kommet en US-patch (som er litt mongo siden spillet ikke har hatt release i USA enda... ), men det oppdaterer ikke alle filene i euro-versjonen, så det er ingen vits i å prøve å installere den (og kan lage enda flere bugs).

Hos meg flyter spillet ganske bra, noe som virker å være unntaket (amd 2400+, 1gig ram, 9800xt).

 

Dersom de klarer å patche spillet skikkelig, så tror jeg det kan bli svært bra.

Lenke til kommentar

Som jeg skrev i en annen tråd, dere som ble skuffet over Boiling Point, bør følge med på Pirates Of The 21st Century! (mulig litt off-topic, og for det beklager jeg)

 

Dette spillet kombinerer elementer fra FarCry (pen grafikk, handling satt i tropisk farvann), GTA (stor bevegelsesfrihet, etc), og en rekke andre spill.

Jeg har søkt litt rundt omkring, men det er vanskelig å finne en engelsk artikkel om dette spillet.

Men istedenfor kan dere nyte disse bildene (dette spillet vil i allefall ikke få sugen grafikk ;) ):

pot2c_2655_005.jpg

 

pot2c_2655_004.jpg

 

pot2c_2655_003.jpg

 

pot2c_2655_002.jpg

 

pot2c_2655_001.jpg

Lenke til kommentar

Er dette spillet sluppet? Ser jo flott ut dette, men nå er det snart en uke til GTA: SA for PC blir sluppet :roll:

 

Men et ontopic spørsmål:

Hvorfor forsvinner bilene man setter fra seg etter hvert, men det står fortsatt merket av på kartet at her står det en bil? Blir de stjålet eller er det en bug? Jeg har en teori om at hvis du ikke skrur av motoren (Z) så vil den bli stjelt.

Lenke til kommentar
Ah, det så unektelig litt vakkert ut. Er du sikker på at tittelen er "Pirates of the 21st Century"? ... kunne ikke finne stort av previews, first hand looks eller noenting. Mulig det er seint og mine googlekunnskaper ikke er helt med nå - men jeg vil vite mer om det spillet her for å si det sånn. Så interessant ut.

110% sikker. :)

PCGW skrev litt om det (men ikke mye, da det er ei stund til det kommer) i Juni-utgaven, som jeg fikk her for noen dager siden (abonnerer, så jeg får det litt tidligere og billigere enn de som kjøper).

 

Akkurat nå har jeg ikke bladet for hand, men jeg kan finne det, så kan jeg skrive ned noe av det som står om det. :)

 

EDIT: Litt mer info om Pirates Of The 21st Century:

De ukrainske utviklerne av spillet, Diosoft har planer om å gi det neste FarCry-spillet rimelig god konkurranse, med sitt kommende spill.

Spillet, som om alt går etter planen vil komme ut tidlig i 2006, vil være en blanding av FarCry og GTA.

Man spiller i 1. persons perspektiv, og man vil, i likhet med Vice City, får stor bevegelses- og valgfrihet.

Diosoft sier at du enten kan spille spillet som en av de mange lovløse piratene på den paradisiske øya, eller som en håndhever av loven.

Spillet vil inneholde flere RPG-elementer, og man vil også havne opp i mange rå biljakter, og man vil få muligheten til å overfalle store skip lastet med mye rart, osv osv.

Hovedmålet med spillet vil (i allefall som pirat) være å ta over hele øyas piratvirksomhet, og bli kongen i underverdenen.

 

Inne på utvikler Diosoft's hjemmeside kan dere lese mer om spillet.

 

EDIT2: Men nok off-topic snakk.

Er det noen som i det hele tatt IKKE ble misfornøyd med Boiling Point?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

Har nettopp spilt 2 timer av Boiling Point og det er noe møkk:

 

- Middelmådig grafikk

- Massevis av lagging

- En del bugs, særlig grafiske og med lyden

- Dårlig skuespill

- Svak bilkjøring (det jeg har prøvd)

- Holder langtifra det samme nivået som Far Cry, HL 2 etc. når det kommer til actiondelen

 

Nei, dette var dårlige saker. Ideen er god, RPG elementene er stilige og det er spennende med alle disse forskjellige fraksjonene man må holde seg til, men utførelsen er meget dårlig. Boiling Point skal avinstalleres i kveld!

Lenke til kommentar
Har nettopp spilt 2 timer av Boiling Point og det er noe møkk:

 

- Middelmådig grafikk

- Massevis av lagging

- En del bugs, særlig grafiske og med lyden

- Dårlig skuespill

- Svak bilkjøring (det jeg har prøvd)

- Holder langtifra det samme nivået som Far Cry, HL 2 etc. når det kommer til actiondelen

 

Nei, dette var dårlige saker. Ideen er god, RPG elementene er stilige og det er spennende med alle disse forskjellige fraksjonene man må holde seg til, men utførelsen er meget dårlig. Boiling Point skal avinstalleres i kveld!

Lagging? Er det multiplayer på spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...