Gå til innhold

Boiling Point RTH - Erfaringer? (slippes 20.5 )


Anbefalte innlegg

Kan man fortsette å spille etter man har runnet spillet? Lite trolig forresten :ermm:

Nei, litt irrit igrunn...

 

Til deg som spurte om skjermkort, jeg har mitt 6800GT GS på ultra hastigheter og spillet lagger ikke til vanelig, men når du kjører bil er det periodisk ''innlastingslagg''...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sitter og river meg i håret nu. Hvordan i huleste får man egentlig bygd den jævla villaen?!

 

Jeg har liksom sittet og spart hver jævla peso helt til 50.000, og når jeg går til han idioten for å få det bygd, ja hva får jeg da? EN HÆLVETES UBRUKELIG LAPP!!! :realmad:

 

Vær så snill å svar meg, en eller annen, før jeg flyr i flint!

Har liksom spart som faen, og knapt brukt noe på noe, så dere kan tro jeg ble skuffa (og forbanna) da jeg bare fikk den lappen og ingen videre instrusker. :cry:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar

LOL. Jeg hadde planer om å prøve akkurat det samme etter at jeg har runna spillet, men hvis man ikke får noe hus så dropper jeg det. Men betalte du de 50000 og fikk bare en lapp og ikke noe nytt mission??

 

Lurer også på om det er mulig å få tak i nøklene til sportsbilen i Don Pedros garasje.

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

Det har nå kommet en *host* patch til den europeiske versjonen også. Har ikke testa denne enda, men det virker fra patchinfoen som et par viktige feil fortsatt ikke er fikset. Dette er selvfølgelig ikke spesielt morsomt. Fant dog en liten notis på forsiden til utvikleren som kanskje kan gi litt mer håp:

The first patch has been published online. The next patch 1.1 is released for testing. Now we are working on patch 2 which will include a lot of fixes.
Lenke til kommentar
[iC' date=08/06/2005 : 14:53]
Lurer også på om det er mulig å få tak i nøklene til sportsbilen i Don Pedros garasje.

Trengs ikke. Man får kjøpt den av bilselgeren utenfor Pueblo Faro.

Det vet jeg, men den koster jo 14000 peso. Det er vel mye enklere å få bilen til Pedro gratis, slik det er med båter; du kan kjøpe det i den første byen, eller få så mange du vil gratis på den militære sjø- og helikopterbasen.

Lenke til kommentar

Kjøre vestover ut av den første byen (over brua ved elva). Kjør så et stykke innover til du kommer til en sti til høyre, og følg den til den stopper. Kjør deretter enda litt lengre inn, og du er ved basen til Augusto. Du kan også se han på kartet...

Endret av Thompzen
Lenke til kommentar

ser det er delte meniger om dette spillet...

 

da jeg ikke får starta det selv så kan jeg ikke uttale meg om min mening enda, så om noen vet hvorda jeg fikser dette problemet så blir jeg glad

 

*forklare bedre* installerer det, mene vil ikke starte, har prøvd å kopiere over install fra en kompis der det funker, mene det hjalp ikke det heller. holder på med den oppdateringa på 75mb nå, så vi får se om den hjelper, mene alle råd tas i mot med stor takk

Lenke til kommentar

Noen andre som har problemer med å få dette spillet til å virke i hele tatt? Når jeg starter spillet, får jeg opp første loadingskjermen. Når den er ferdig, blir skjermen svart, og jeg hører en dame stemme som sier "Nvidia".. Og etter det så skjer det ikke stort.. Noen som har opplevd det samme? Hjelp noen?

Har installert 1.1 patchen.

Har DirectX 9.0c

Har nyeste skjermdriver (Nvidia)

Specs står i profilen.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...