Gå til innhold

Boiling Point RTH - Erfaringer? (slippes 20.5 )


Anbefalte innlegg

Til slutt, det er syyyyyyyyyyyyyyyyyyyykt mange og jalla bugs i dette spillet. IKKE finn på å kjøp det. Hvertfall ikke før det har kommet en patch som rydder opp i haugevis av problemer, men selv da er det vel ikke å anbefale. Joa, det er pent nok å se på, men det føles ikke akkurat smooth å spille, AI er vel omtrent ikke-eksisterende, samme gjelder fysikk, modellenes animasjon er helt tragisk.

der var den forhåpningen borte..takk så mangt BTK.. :cry:

tror jeg nesten må prøve det likevell gitt. har ventet på det i en god stund nå..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så spillet krever mer enn hva Doom 3 krever eller? :hmm:

kan virke sånn.

 

dette har sikkert noko med at du befinner deg i enorme utandørsområde. dette krever mykje av maskina. det kan og vere enkelte bugs i spelet som gjer at spelet krever meir av maskina.

 

 

etter å ha lest kommentaren til BTK, så trur eg at eg avventer å kjøpe dette spelet. trur nok eg vil lese eit par omtaler først.

Lenke til kommentar

Det at spillet har så høye systemkrav er ikke sant. Løsningen på problemet er sannsynligvis bare å gå på virtuelt minne instillingene og øke størrelsen på pagefila. Før jeg gjorde dette var det voldsom disk aktivitet, og spillet brukte flere minutter på å laste spillverdenen, og det hakket og gikk konstant. Etter å ha satt pagefil til min/max 2GB så er problemet borte. Jeg har en P4 [email protected], 512 MB RAM og et gammelt Geforce4 ti4200 og kjører spillet med medium instillinger. Bortsett fra noen pauser innimellom, så kjører spillet helt jevnt, med god framerate.

 

Bugs derimot, er det nok av, men spillet har definitivt potensiale. Selv med bugs så liker jeg spillet så langt.

Lenke til kommentar

Har nå prøvd spillet en stund. Går knirkefritt her.

Amd Athlon Xp 2600

1gb pc3200 ram

XFX 6600gt

 

Btw, spillet er dritstilig, for dem som liker spill som gta,mafia og sånnt. Mye valgfrihet. Men som sagt noen små feil her og der, ikke noe stort egentlig.

 

EDIT:

 

Noen som vet hvor våpenshoppen er? altså en som selger mer enn ammo og 1 våpen. Fant en i den andre byen. Men den selgte bare 1 våpen.

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar
Det at spillet har så høye systemkrav er ikke sant. Løsningen på problemet er sannsynligvis bare å gå på virtuelt minne instillingene og øke størrelsen på pagefila. Før jeg gjorde dette var det voldsom disk aktivitet, og spillet brukte flere minutter på å laste spillverdenen, og det hakket og gikk konstant. Etter å ha satt pagefil til min/max 2GB så er problemet borte. Jeg har en P4 [email protected], 512 MB RAM og et gammelt Geforce4 ti4200 og kjører spillet med medium instillinger. Bortsett fra noen pauser innimellom, så kjører spillet helt jevnt, med god framerate.

 

Bugs derimot, er det nok av, men spillet har definitivt potensiale. Selv med bugs så liker jeg spillet så langt.

Kan du forklare hvordan man øker det? Jeg måtte skru ned alt på low, og likevel så hakker det av og til. Hvertfall om jeg kjører bil, eller når det skjer mye på skjermen. Spillet ser ellers greit ut, men har ikke giddet å spille så mye pga hakkingen.

 

Specs i profilen, btw.

Lenke til kommentar
Kan du forklare hvordan man øker det? Jeg måtte skru ned alt på low, og likevel så hakker det av og til. Hvertfall om jeg kjører bil, eller når det skjer mye på skjermen. Spillet ser ellers greit ut, men har ikke giddet å spille så mye pga hakkingen.

 

Specs i profilen, btw.

Høyreklikk på min datamaskin. Velg avansert. Velg instillinger på ytelse. Velg avansert og deretter endre under virtuelt minne. Skriv inn egendefinert størrelse(for meg så fungerer 2000 både på start og max bra). Husk å trykk angi når du er ferdig. Restart.

Lenke til kommentar

Syntes spillet var helt greit. god ide, men de kunne liksegodt brukt cry-engine, da denne ser bedre ut og krever mindre. syntes at det bugger litt, men en patch eller 2 så løser det seg.

håper på flere slike spill framover, lei av å løpe i trange ganger :p

vi har jo stalker da, vis det noen gang kommer.

Lenke til kommentar

ja det er det jeg tenkte og de burde kjøpt en ekstern grafikk motor fra folk som kan å lage en. dette var jo elendig, grafikken ser 2-3 år gammel ut på de innstillingene jeg må bruke for at det ikke skal lagge for mye og enda så går det ikke akkurat bra...

 

jeg har amd 64 3200+ S939

1024MB OCZ DDR

6600GT AGP

 

stalker har jeg ikke mistet troen på enda heldigvis... bare det ikke tar så lang tid til det kommer eller det blir kansellert........

Endret av 2mass
Lenke til kommentar

de hadde vel ikke råd da, enten så er grafikk-motoren treg, eller så er det dårlig programmert. har amd64 3000+, 1024mb ram og geforce 6800, går greit i 1024x768 på high uten aa og af, skulle likt å fått opp en fps måler, går ikke i 60fps ihvertfall.

godt forsøk da på en litt orginal ide da ;)

Lenke til kommentar
Hvis spillet er lansert, hvorfor finnes det ikke en eneste omtale på nettet?

Kommer sikkert i løpet av uken. Ble lansert på fredag såvidt jeg husker, og det er jo ikke akkurt noe lite spill.

 

Har spilt litt mer siden sist post, og har forandret synet litt. Spillet har et godt konsept, og grafikken er ikke alt for dårlig, men som sagt er spillet full av småbugs, og det tar 3 evigheter å loade spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...