Gå til innhold

Hva er din favoritt konsoll?


Dav1D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den som kjøper en konsoll pga kontrollene kan gå og ta seg ei bolle..

Sjølv om du likar kontrollane til PS2 best, vil det ikkje sei at du kjøper det kun på grunn av kontrollen.

 

Men om du har nokon gode grunner til å velge til dømes Xbox i staden for PS2 vil eg gjerne høyre dei.

Lenke til kommentar

SNES så klart.

Med NES på klar 2. plass.

Har prøvd alle de "nye" konsollene (minus PS3/Xbox360), og vil si at jeg uansett kommer til å foretrekke SNES/NES best.

 

Det kan ha noe med kontrollene<3 og det kan ha noe med at jeg for det meste lever etter mottoet "Forandring Fryder IKKE!"

 

Men SNES er elsk

Lenke til kommentar
Sjølv om du likar kontrollane til PS2 best, vil det ikkje sei at du kjøper det kun på grunn av kontrollen.

 

Men om du har nokon gode grunner til å velge til dømes Xbox i staden for PS2 vil eg gjerne høyre dei.

Nei, det har jeg ikke sagt heller. Men du sier at du liker PS2 best mye pga kontrollene. Må si jeg synes det er svært usaklig siden alle kontrollene i nåværende generasjon har ok kontroller.

 

"Jippi, jeg har en god kontroll til å spille dritspill med"

 

Men jeg går uansett for GameCube som har flest artige spill. Enkelt og greit.

Endret av SEeKz0r
Lenke til kommentar

vet ikke hvordan det er med andre her men jeg liker ikke å utale meg om noe som jeg ikke kjenner alle/begge sidene av "saken".

Jeg har (selfølgelig) begge, hvilken er best?

Xbox på grunn av mulighetene, og da tar jeg ikke hensyn til spill utvalget.

Spill jeg digger er: mgs serien, gt serien, Halo 1-2, Forza, Fable, bare som et eksempel på at 2 konsoller er bedre en 1.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...