Gå til innhold

Hva er din favoritt konsoll?


Dav1D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sega mega drive med sonic Slår de grenseløst ned i marka

 

ps2 er nåtidens favoritt :yes:

:w00t: Sier meg enig der. Har ikke tall på alle gangene eg rundet sonic 1 og 3, sonic 2 derrimot var et større problem. Eg og en kammerat spillte 6 timer i strekk en gang, kom til slutten, men klarte ikke runde det. Dels på grunn av at me ikke spilte godt nok, og dels på grunn av at mamma etter hvert ble litt sur for at me ikke gikk ut og lekte. Noe som etter hvert ble et betydelig forstyrrelsesmoment. Beklager mimre modusen, og den aldri så litte digresjonen.

Lenke til kommentar

Gamecube 4-ever! Gikk så og si nettopp til innkjøp av den, og det var verdt hver eneste krone. Jeg begynnte å bli lei av alle spillene med "store, episke og alvorlige" historier som skal være så seriøse, så da så jeg Gamecuben som et lys i mørket med koselige spill man kan virkelig kose seg med... Pikmin, zelda, paper mario +++ Det er koslige spill det, får ikke tak i lignende på pc'en.

 

Merk: Jeg er ikke en konsoll fan, har vært trofast til pc'en i alle år ,untatt i et par måneder for 2 år siden da jeg fikk en Xbox for å spille Halo, den er solgt nå. Og Gamecuben er den eneste konsollen som kan tilby en nogenlunde annerledes spilleopplevelse en pc, xbox, ps2.

Lenke til kommentar

N64 er nok den maskinen som har gitt meg mest gjennom årene.. Golden Eye, Perfect Dark, Zelda osvosv :D var tider det.

 

Men akkurat nå er det GameCube og DS som er tingen, DS'en er jævlig artig, bare man går over fra test/briefe-stadiet og får innført noen geniale spill nå så blir det bra.

 

Siden Microsoft har kjøpt opp Rare så appelerer også Xbox360 til meg, og så klart Nintendo Revolution, så vi får se hvordan det står om et par år :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...