Andyax Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 Liker best Xbox her og Hvorfor ikke lage en poll med hvem som kommer til å kjøpe seg xbox 360, ps3 eller revolution? Det ville blitt spennende å se resultatene på det! Anders Lenke til kommentar
Proidiv Skrevet 1. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 1. juni 2005 1. SNES 2. N64 3. PSP Hvorfor? Det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
MadRos Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 XBOX (modifisert)Har jo maaaange muligheter. (emulerer blant annet disse konsollene: SNES, NES Sega, comadore64, mame, dos, GB, GBC, GBA, PS, N64 etc...) Mange konsoller i en konsoll... Har selv linux (gentoo-x), evox, avalunch, xbmc 200GB, og mye mer inni xboxen min.... (Kunne tenkt meg til bedere chip, lcd, større cpu og mer minne) Modifisert xbox banker alle spillekonsollene bortsett fra pc! Min gode venn: er ikke det litt rart?! Jeg mener Linux PÅ en Xboks?! Linux er jo en konkurent til MS, Xboks med linux, hehe Nå må du ikke overdrive her, man kan også chipe, få harddisk osv på PS2 Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 Xbox og Halo serien. PS1 og Final Fantasy serien. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 3. juni 2005 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2005 NES er og blir favoritten, og jeg tviler på at det kommer noe nytt som overgår den konsollen . Mye moro når jeg hadde den gitt. Lenke til kommentar
Godfather Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Godfather Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 28. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2005 PS2 PSP (til alle som ikke har en. It's worth the wait) Lenke til kommentar
Kvakko Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 SNES. Har fått et aldri så lite SNES-kick de siste dagene, noe som igjen har fått meg til å oppsøke eBay på jakt etter klassiske SNES-spill. For meg forsvant mye av sjarmen og interessen for konsoller idet de tok steget over til 3D. Og, forresten, Commodore 64 er ingen konsoll. Lenke til kommentar
Stru Skrevet 29. juli 2005 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2005 Mine favoritter må være PS2 og PSP Lenke til kommentar
Bioteknologi Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 PlayStation Serien! Lenke til kommentar
Bioteknologi Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 eller... når jeg tenker meg om så nintendo serien må vere bedre en playstation sin serie, men når jeg tenker meg om igjenn, så har xbox gjort en bra jobb i de siste årene, såå.... prefererer ingen konsoll... har absolutt alle uansett =P... Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 1. august 2005 Rapporter Del Skrevet 1. august 2005 Både ps2 og xbox har sine fordeler, men jeg velger begge! kan ikke nøye seg med bare en konsoll. Har også pc, fordeler der å (og ulemper). Som de unge kule sier: "ord" Lenke til kommentar
robot Skrevet 2. august 2005 Rapporter Del Skrevet 2. august 2005 Min favoritt spillkonsoll er ps2. For den er jeg kjempefornøyd over å ha. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 hehe bare lurer på hvor mange av dere som "stemmer" som faktisk har prøvd alle konsollene? blir litt teit å si PS2 vis det er det eneste man har erfaring med og prøvd "skikkelig" men jaja;) av xbox,nintendo, og Ps2 så har jeg bare prøvd å eid ps2 så hvilken som er den aktuelle favoritten vet jeg ikke før jeg har prøvd alle Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Elsker GC'n min Hvorfor? Først av alt er den liten, kan gjemmes bort nesten hvor som helst og ser egentlig ganske søt ut. Kontrollerne sitter som støpt i hånda, og er mye bedre enn PS2 som jeg rett og slett ikke klarer. (Xbox sin klarer jeg såvidt) Mange klager på at spillene er barnslige osv, greit nok, en del spill er det. Men spill som Resident Evil 4 osv, beviser at GC'n passer også for de eldste. Og til slutt, Zelda spillene: Zelda spillene er nesten en god nok grunn til å kjøpe GC. Man finner ikke stemningen man har i Zelda, i så mange andre spill. Syns folk kan skrive hvorfor de liker konsollen sin. Lenke til kommentar
Makoman Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Min favoritt er HELT KLART PS2. Dette er fordi jeg alltid har holdt meg til PS helt fra starten av. Kunne ikke falle meg inn å bytte til xbox Lenke til kommentar
kenneth11 Skrevet 9. august 2005 Rapporter Del Skrevet 9. august 2005 Xbox, ingen tvil 1.Best Grafikk 2.Halo og Halo 2 3.Best kontroll (Gamecube klarer jeg såvidt, Playstation greier jeg aldri) 4.Xbox Live 5.The Chronicles of Riddick: Escape From Butcher Bay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå