Gå til innhold

Hva er din favoritt konsoll?


Dav1D

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
XBOX (modifisert)

Har jo maaaange muligheter. (emulerer blant annet disse konsollene: SNES, NES Sega, comadore64, mame, dos, GB, GBC, GBA, PS, N64 etc...)

Mange konsoller i en konsoll...

 

Har selv linux (gentoo-x), evox, avalunch, xbmc 200GB, og mye mer inni xboxen min.... (Kunne tenkt meg til bedere chip, lcd, større cpu og mer minne)

 

Modifisert xbox banker alle spillekonsollene bortsett fra pc!

 

Min gode venn:

XBox.jpg

er ikke det litt rart?! Jeg mener Linux PÅ en Xboks?! Linux er jo en konkurent til MS, Xboks med linux, hehe

 

Nå må du ikke overdrive her, man kan også chipe, få harddisk osv på PS2

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

SNES.

 

Har fått et aldri så lite SNES-kick de siste dagene, noe som igjen har fått meg til å oppsøke eBay på jakt etter klassiske SNES-spill. For meg forsvant mye av sjarmen og interessen for konsoller idet de tok steget over til 3D.

 

Og, forresten, Commodore 64 er ingen konsoll.

Lenke til kommentar

hehe

 

bare lurer på hvor mange av dere som "stemmer" som faktisk har prøvd alle konsollene?

 

blir litt teit å si PS2 vis det er det eneste man har erfaring med og prøvd "skikkelig"

men jaja;)

 

av xbox,nintendo, og Ps2 så har jeg bare prøvd å eid ps2 så hvilken som er den aktuelle favoritten vet jeg ikke før jeg har prøvd alle :thumbup:

Lenke til kommentar

Elsker GC'n min

 

Hvorfor?

 

Først av alt er den liten, kan gjemmes bort nesten hvor som helst og ser egentlig ganske søt ut. Kontrollerne sitter som støpt i hånda, og er mye bedre enn PS2 som jeg rett og slett ikke klarer. (Xbox sin klarer jeg såvidt)

 

Mange klager på at spillene er barnslige osv, greit nok, en del spill er det. Men spill som Resident Evil 4 osv, beviser at GC'n passer også for de eldste.

 

Og til slutt, Zelda spillene: Zelda spillene er nesten en god nok grunn til å kjøpe GC. Man finner ikke stemningen man har i Zelda, i så mange andre spill.

 

Syns folk kan skrive hvorfor de liker konsollen sin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...