Gå til innhold

Den store R/C-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke Slash, men boren min har 2wd utgaven. Er en sykt morsomt bil, som tåler bokstavlig talt drit mye. Veldig allsidig billig som man kan kjøre med over alt: skog, mark, grusvei, leire/jord, asfalt, hopp, snø og mye mer. Bilen blir også enda morsommere med 3s LiPo og børsteløs motor. Hvis du skal kjøpe den, burde du bestille fra amainhobbies.com eller towerhobbies.com. På elefun.no koster den samme bil 3900kr. Man får ikke en så komplett pakke med en annen bil til samme pris.

Lenke til kommentar
I dag testet jeg såvidt mine nye Proline Mohawk og Slingshot-hjul til Slash-en. Ved flere tilfeller akselererte bilen så hardt at jeg trodde den skulle gå opp på bakhjulene, noe den forsåvidt også gjorde en gang. Nå skal det nevnes at det er 2 plussgrader og tung og våt slaps her som hjalp enormt på akselerasjonen.

 

 

Noen gode tips til hvor jeg får skaffa slike hjul du har på bilen på bildet?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mine fra Prolineracing.com, men det finnes sikkert butikker hvor du får disse eller tilsvarende dekk billigere.

 

 

Er det 2wd eller 4wd det du har?

 

eg skal kjøpe 4wd, bør eg kjøpe 4 stk sling shot dekk, siden den drar på alle, eller likt slik du har?

 

Hva mener dere?

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mine fra Prolineracing.com, men det finnes sikkert butikker hvor du får disse eller tilsvarende dekk billigere.

 

 

Er det 2wd eller 4wd det du har?

 

eg skal kjøpe 4wd, bør eg kjøpe 4 stk sling shot dekk, siden den drar på alle, eller likt slik du har?

 

Hva mener dere?

Jeg har den gamle med 2-hjulstrekk.

 

De framhjulene jeg har hjelper absolutt ingenting på akselerasjon og brems, så hvis du skal ha deg Slash 4x4, så bør du ha Slingshot både foran og bak. Husk at grepet i svingene suger med disse hjulene. Alternativt kunne du hatt Slingshot bak, også vanlige hjul foran.

 

Noen som har prøvd
:p? Ser ut som om det kan være gøy i en halvtime så går man lei.

Jeg har en som er identisk, men som går under navnet Anderson M5. Denne er utstyrt med VXL, og er veldig morsom å kjøre. Perfekt er den ikke, men absolutt morsom.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar
Jeg kjøpte mine fra Prolineracing.com, men det finnes sikkert butikker hvor du får disse eller tilsvarende dekk billigere.

 

 

Er det 2wd eller 4wd det du har?

 

eg skal kjøpe 4wd, bør eg kjøpe 4 stk sling shot dekk, siden den drar på alle, eller likt slik du har?

 

Hva mener dere?

Jeg har den gamle med 2-hjulstrekk.

 

De framhjulene jeg har hjelper absolutt ingenting på akselerasjon og brems, så hvis du skal ha deg Slash 4x4, så bør du ha Slingshot både foran og bak. Husk at grepet i svingene suger med disse hjulene. Alternativt kunne du hatt Slingshot bak, også vanlige hjul foran.

 

Noen som har prøvd
:p? Ser ut som om det kan være gøy i en halvtime så går man lei.

Jeg har en som er identisk, men som går under navnet Anderson M5. Denne er utstyrt med VXL, og er veldig morsom å kjøre. Perfekt er den ikke, men absolutt morsom.

 

 

 

OK tusen takk,

en tnig

 

Hva anbefaler dere mest av 2wd eller 4wd?

Lenke til kommentar
Hvordan er det å kjøre med sling shot dekk på hard snø som er vanlig biler har kjørt flat?

Da jeg kjørte tidligere i dag gikk det ganske bra, men det var nok fordi det var såpass vått. Hadde jeg gjort det i går så tror jeg ikke jeg hadde fått noe fordeler med disse hjulene fremfor de vanlige.

 

OK tusen takk,

en tnig

 

Hva anbefaler dere mest av 2wd eller 4wd?

4-hjulstrekk er alltid en fordel. Den gamle Slash-en har veldig lett for å sette seg fast i sand og snø, og liker ikke å klatre. Der er selvsagt den nye mye bedre.

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Laget en kjapp video for å vise frem det nye karosseriet til Slash-en, samt hvordan bilen oppfører seg på snø med Slingshot og Mohawk-hjul. Har også installert Power Stroke dempere. Bilder kommer.

 

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Endret av Cutthroat Bill
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...