Gå til innhold

OC-Freak sin DVD-Brenner/DVD-plater og FAQ tråd


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men de selger samme plater i 25 pakk til 100kr HER

Blir samme pris det.

Men man bør bestille en del spindler for at det skal bli særlig billig med tanke på porto!

Joda - men som alle andre sliter de med levering.

 

Verbatim sliter med å levere nok 8x DVD+/-R for tiden.

 

25CB 8x +R vil det være leveringsproblemer på frem til midten av Juni i følge Verbatim UK. 50CB 8x -R print vil det muligens gå enda lenger før leveringsproblemene løser seg opp.....

Lenke til kommentar
Verbatim 8x DVD+R, 50stk. i spindel til 195,- på Mamoz er vel en bra pris? Vurderer å handle inn noen spindler av disse.

Prisen er bra den, printbare er de også..

 

Men når man putter den i handlekurven koster de 250 kr....

 

Smart "tilbud" det :!:

Vel kommer vel frakt i tillegg? forbauser meg ingenting.

Lenke til kommentar
nec nd 3500ag spillern min brukte 6min 16 sec på å brenne en plate på 16x med verbatim plate 4375mb .. er ikke dette trekt?

Min Plextor PX-716A brenner raskere på 12X hastighet..

 

OC-Freak: Når du skriver at PX-716A har god brennekvalitet på plater opptil 12X mener du da hastigheten på brenneren eller selve platene? Altså om å brenne 12X på 16X plater gir noe dårligere kvalitet enn å brenne 12X på 12X plater..

Lenke til kommentar
Siden du bor i England kan jeg anbefale FUJI DVD+R 8X (YUDEN 000T02) fra aprmedia.com .

Det koster £7.34 for 25 stk.

Har brent en del med min BenQ DW1620 og får stort sett 98-99 kvalitetspoeng. Ikke overraskende suverene plater til en billig penge! De kan brennes på 16X, men 12X gir langt bedre resultat.

Sender de til Norge?

 

Hva må man evt betale i frakt?

Lenke til kommentar
Siden du bor i England kan jeg anbefale FUJI DVD+R 8X (YUDEN 000T02) fra aprmedia.com .

Det koster £7.34 for 25 stk.

Har brent en del med min BenQ DW1620 og får stort sett 98-99 kvalitetspoeng. Ikke overraskende suverene plater til en billig penge! De kan brennes på 16X, men 12X gir langt bedre resultat.

Sender de til Norge?

 

Hva må man evt betale i frakt?

Tviler på det :(

Lenke til kommentar
Siden du bor i England kan jeg anbefale FUJI DVD+R 8X (YUDEN 000T02) fra aprmedia.com .

Det koster £7.34 for 25 stk.

Har brent en del med min BenQ DW1620 og får stort sett 98-99 kvalitetspoeng. Ikke overraskende suverene plater til en billig penge! De kan brennes på 16X, men 12X gir langt bedre resultat.

Sender de til Norge?

 

Hva må man evt betale i frakt?

Tviler på det :(

Men det gjør han her.....

 

har nettopp fått epost at han tar £5 for 1 spindel og £3 for hver ekstra. Og ønsker å gi meg et tilbud om jeg skal kjøpe mer enn 1, dvs bedre pris. Gir en tilbakemelding dersom jeg hiver meg på denne....

Lenke til kommentar
Men det gjør han her.....

 

har nettopp fått epost at han tar £5 for 1 spindel og £3 for hver ekstra. Og ønsker å gi meg et tilbud om jeg skal kjøpe mer enn 1, dvs bedre pris. Gir en tilbakemelding dersom jeg hiver meg på denne....

Hmm :hmm:

 

Det blir ca 156 kr for en spindel og 132 for de påfølgende, med mulighet for bedre pris...

 

Men pass på at de sendes separat hvis du kjøper mer enn 2!

Sendes de sammen kommer toll i tillegg!

Endret av Gerrard
Lenke til kommentar

Jeg har netopp kjøpt 35 Nye dvd plater av Merket Verbatim +R, 8x, Pastell, og som sikkert alle vett så er dette TY plater :w00t:

Unique Disc Identifier : [DVD+R:YUDEN000-T02-000]

 

skal bli gøy å brenne med gode plater igjen :)

Endret av 2peewee
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...