Gå til innhold

Den "store" mote og utseende-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Akkurat de der var litt kjedelige, men jeg skjønner godt hvilke du mener. Har aldri vært noe særlig fan av de. Så dog et par fete idag, tror det var "NY Limited Edition". De var blå og oransje.

Aalesunds Fotballklubbs farger? :love:

Hihi, søtt! ;)

 

Ja, du sier noe wh1te, men her hvor jeg bor, som sagt i Ålesund er det ikke så mange som har det folk flest bruker i Oslo, Trondheim, Bergen og resten av storbyene..

Men vi har til gjengjeld mye færre og dårligere butikker, èn butikk her i byen som selger merket "We", og der er det SVINDYRT.

Er også få som selger Nudie jeans, Tiger og lignende. Tror det er bare Carlings som fører Nudie, faktisk.

Lenke til kommentar
Ja, hadde det ikke vært for at Reroute to Remain er et drittalbum, så.

Det at du synes albumet er dårlig, gjør vel ikke at skjorta er stygg? Jeg synes hvertfall R2R har det fineste art-worken av In Flames sine album.

Jeg hadde aldri i verden gått med en t-skjorte som reklamerer for leverpostei, uansett hvor kult merket måtte være. Men for all del - kle deg selv.

Lenke til kommentar

Må si at det etter 38 sider begynner å bli litt småkjedelig å fortsatt snakke om billige vs dyre klær. Noen har råd og lyst til å bruke mer penger på klær enn andre, kan vi ikke bare la temaet pris ligge? Så får hver enkelt ha sin egen mening om det er prislappen som gjør et plagg verdt å kjøpe.

 

Forresten bør kanskje tråden bør skifte navn til "Den store klær- og utseendetråden", siden ganske mye av de klærne som diskuteres ikke hører inn under begrepet mote?

Lenke til kommentar
Hva mener dere gutter om disse Adidas skoene da? Synes de er litt fete på gutter! :yes:

sto faktisk og vurderte de her om dagen, synes de ser bra ut! :yes:

 

driter helt i om mange andre har de, kjøpe ting fordi jeg liker utseende ikke for å skille meg ut fra alle og enhver. uansett ingen jeg kjenner som har de.

 

må være stressende og ikke kunne kjøpe ting som andre har, synes folk burde kjøpe det de har lyst på uten og bry seg. man kan jo ikke slutte og like et plagg bare fordi mange andre liker det plagget?

Lenke til kommentar
Hva mener dere gutter om disse Adidas skoene da? Synes de er litt fete på gutter! :yes:

sto faktisk og vurderte de her om dagen, synes de ser bra ut! :yes:

 

driter helt i om mange andre har de, kjøpe ting fordi jeg liker utseende ikke for å skille meg ut fra alle og enhver. uansett ingen jeg kjenner som har de.

 

må være stressende og ikke kunne kjøpe ting som andre har, synes folk burde kjøpe det de har lyst på uten og bry seg. man kan jo ikke slutte og like et plagg bare fordi mange andre liker det plagget?

Støtter deg der! :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...