Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg bor heldigvis i en perfekt temperert kjeller. Herlig.

Blah. Både rommet mitt og PCen er i 2. etasje i et trehus. Det blir sykt varmt, jeg har gjennomtrekk 24 timer i døgnet.

Edit: :scared: Kikka bort på termometeret på rommet mitt. Det er 30 grader. INNE.

Endret av ehs5
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Blah. Både rommet mitt og PCen er i 2. etasje i et trehus. Det blir sykt varmt, jeg har gjennomtrekk 24 timer i døgnet.

Kjipt. Få deg en vifte da?

Skrevet

Det er jo ingenting...

Bor i 4. etasje i et trehus... (loftet)

VARMT!

Skrevet
Hvorfor i hampen er busser så jævla varme? Satt 40 minutter på en buss med innetemp. på 34 grader :(

Mange bussjafører gidder ikke å slå på AC :thumbdown:

Varmt her, 31*C i rommet :confused:

Skrevet
Hvor lang tid bruker netshop vanligvis på å få sendt ut en pakke og få sendt den til Hønefoss? Kan jeg vente meg pakken på mandag?

er ikke sikker, men mulig du får den på mandag. kommer ann på om de jobber så mye i helgene med utlevering. jeg kan ikke sånt :p

Og jeg har ike bestilt fra netshop før! :hm: Bare komplett og mpx.

Da handler du på de samme stedene som meg da, men jeg handler også på netshop. Vanelig vis sendes varene samme dag de bestilles. Derfra går det ca 2 døgn (avhenger av posten)/3 dager. men mener å huske at det ikke skjer noe på helgen :( så om du bestilte i dag, vil jeg tippe at du har de på tirsdag.

Skrevet
Har 10%warn nå :thumbdown:

haha jeg har 70

jeg er kul

Jeg har 10%.. Hvor mange advarsler kan man få?

Hvor mange prosent må man ha for å få en hel?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...