Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet
Stått opp to timer for sent, men skal uansett på Tusenfryd. *glede seg*

Tusenfryd er jo så lite og ekkelt. Du ender jo opp med å måtte ta flere av attraksjonene flere ganger, for å fylle opp tiden. Sånn er det ikke i Disney World...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Stått opp to timer for sent, men skal uansett på Tusenfryd. *glede seg*

Tusenfryd er jo så lite og ekkelt. Du ender jo opp med å måtte ta flere av attraksjonene flere ganger, for å fylle opp tiden. Sånn er det ikke i Disney World...

Ikke sant!? Du pleier også å ta privat jetfly dit noen ganger?

Skrevet

Pleier å ta rutefly på economy/economy plus jeg... Sjeldent det vanker oppgradering når vi er alle fem, men det hender. Da storkoser jeg meg på businiess/First... Privat jetfly har jeg fløyet.... TRE hele ganger... Altså ikke ukentlig...

Skrevet
Pleier å ta rutefly på economy/economy plus jeg... Sjeldent det vanker oppgradering når vi er alle fem, men det hender. Da storkoser jeg meg på businiess/First... Privat jetfly har jeg fløyet.... TRE hele ganger... Altså ikke ukentlig...

Jeg flyr. Du flyr spesifikt.

Skrevet
businiess

Elsker måten du skriver det ordet på. Like skoj hver gang. :!:

Var gøy på byen i går, men ble tidlig avslutning pga typen tok taxi til byen bare for å møte meg og var mer keen på å dra hjem. :hm:

I dag skal jeg i kirken og deretter se Angelina Jolie på kino.

:dribble:

Skrevet (endret)

Stod opp alt for sent og la meg for snet i dag :( I morgen skal jeg stå opp klokka 6! *grue seg*

BTW: wtf er .bin filer?

EDIT: Har lyst og bytte nick!

Endret av MagE
Skrevet

Nå har jeg vært flink. Har klippet hele plenen. Etter å ha klippet halvparten så dør bensinklipperen på seg, og jeg må ty til den gamle dytteklipperen uten motor...

Har holdt på med den i 40 min nå, og er helt pumpa....

*stolt*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...