Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hehe, du er ond fredrikrb!

 

Men det at du kjørte fra meg kompanserer jeg med at jeg kjører nå for tida, og det gjør ikke du, siden du solgte din, ditt rasshøll. :p

 

Sitter å spiller cs med dimiles, atticus, blax og en kamerat og greier, gøy å spille med "kjentfolk" =D

Lenke til kommentar

Endelig hjemme igjen.. Jeg dro til noen venner og kl 11 fant de ut at de skulle til Hamar, så vi var der en tur.. Det tar 1 time med bil hver vei, så det er ikke langt eller noe, så var vi en tur på Jessheim og surret litt rundt der. Nå skal jeg legge meg og prøve å sove alene på rommet mitt. Håper virkelig jeg får sove i natt... :ermm:

Lenke til kommentar
Endelig hjemme igjen.. Jeg dro til noen venner og kl 11 fant de ut at de skulle til Hamar, så vi var der en tur.. Det tar 1 time med bil hver vei, så det er ikke langt eller noe, så var vi en tur på Jessheim og surret litt rundt der. Nå skal jeg legge meg og prøve å sove alene på rommet mitt. Håper virkelig jeg får sove i natt... :ermm:

Call me if you don't! :green:

Lenke til kommentar

Faen i helvete faen!!! Merket at vofsen ikke var helt som han burde så eg gikk ut en tur med han og prøvde å få han til å leke og løpe etter pinner osv... nei det var han ikke helt hypp på selvom han løpte litt og sånt. Anyways kommer hjem så ser eg han han slikker seg mye i den ene poten.... yup... han har en jævla kutt i poten.

 

:( nå må eg til vetten imorgen og se om det er noe de kan gjøre. Har desinfisert såret og den er på vei til å lukke seg nå men lurer på om det i det hele tatt er vitsi å dra han til vetten siden de neppe kommer til å gjøre noe mer enn å hive på noe krem og rense osv... noe eg allerede har gjort på en halvproff måte. Imo...idag hadde vi tenkt oss opp på lyderhorn (nest største fjellet i bergen tror eg) og det blir nå ikke noe av. Blir ikke noe særlig med aktivitet i en uke eller 2. Han viste jo på sin måte at han ikke hadde det godt selvom han ikke haltet osv. Har dårlig samvitighet nå. :(

 

Nå må han sove hos meg så eg kan følge med om han slikker seg i såret noe han IKKE må gjøre for da gror ikke såret igjen. FETT!

 

Edit: Jau eg er up in the house! Så på "Man on fire" og den var kanon bra!

Endret av SnowDOG_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...