Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban


b-real

Anbefalte innlegg

Jeg kjeder meg ganske heftig nå. Kunne trengt noe å lese på. Noen som veit om en side som ligner på bash.org?

http://bash.carr.no/ ?

Jeg tenkte noe litt mer internasjonalt.

Hmm

 

 

(00:44:47) - <CageSnake[TU]> jeg er en seriøs cs spiller på 13 år...trenger clan..spilt i 2 mnd...har PRO aim..kan nesten alle mapene.. kan ikke spille etter kl 20. for da blir mor sint. /msg meg

 

 

Ok, DET er en spøk!

Fixed.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
er det noen våkne her? jeg sover hos en venn, men hoster så hardt at han våkner, så jeg bare setter meg litt her.. det er ikke lett å være meg/syk :(

 

var det noen som så red hot konserten på nrk2 isted? den var fet as! beste jeg har sett live :thumbup:

Da har du ikke sett mye bra live altså..

Lenke til kommentar
er det noen våkne her? jeg sover hos en venn, men hoster så hardt at han våkner, så jeg bare setter meg litt her.. det er ikke lett å være meg/syk :(

 

var det noen som så red hot konserten på nrk2 isted? den var fet as! beste jeg har sett live :thumbup:

Ja, se nederst i vinduet.

Rull en joint og legg deg på sofaen.(oppforderer ikke til noe, det var en spøk).

Lenke til kommentar
er det noen våkne her? jeg sover hos en venn, men hoster så hardt at han våkner, så jeg bare setter meg litt her.. det er ikke lett å være meg/syk :(

 

var det noen som så red hot konserten på nrk2 isted? den var fet as! beste jeg har sett live  :thumbup:

Ja, se nederst i vinduet.

Rull en joint og legg deg på sofaen.(oppforderer ikke til noe, det var en spøk).

jeg kan ikke jeg sover hos en venn og har ikke noe bud.. :cry:

 

...det var også en spøk

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...