Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Heh. Først & Sist var litt fett i dag, Robbie Williams overtok jo jobben for Fredrik Skavlan nesten helt :wee:

Visste forresten ikke at Sandra Lyng Haugen spilte spill, også strategispill da! Det er dama for meg :love::p Og hu der ene dama på et sted oppe i 30-åra++ spilte jo eventyrspill, så fett!

Jaja, mer var det ikke å si akkurat nå.. Venter på at søsternettsidene til hw.no skal legge ut konkurransene snart.

EDIT: Hest er ikke til å ha på brødskiva!

Endret av The Strategy-player
Skrevet
Heh. Først & Sist var litt fett i dag, Robbie Williams overtok jo jobben for Fredrik Skavlan nesten helt :wee:

Visste forresten ikke at Sandra Lyng Haugen spilte spill, også strategispill da! Det er dama for meg :love::p Og hu der ene dama på et sted oppe i 30-åra++ spilte jo eventyrspill, så fett!

5244045[/snapback]

Robbie er best :dribble:

Sandra er bare en blånn fjortiss :p

Skrevet

Jeg har nå forstått at jeg tydeligvis ikke er vant med å se etter andre tråder som er her i OT -baren, var jo faktisk en tråd om den episoden i dag..

Selv ser jeg stadig på Først & Sist :love:

Skrevet
Ah, kjeder meg. Kan noen underholde meg?

5244223[/snapback]

*danse, danse dokka mi*

(og så kan jeg ikke mer av sangen, kan noen andre?)

Skrevet

5244223[/snapback]

*danse, danse dokka mi*

5244274[/snapback]

MSN også cam.. også kan du shaike litt foran cammen med noe musikk til.. vise litt hud å undertøy.. det hjelper sikkert vedkommene :w00t:

Skrevet

5244223[/snapback]

*danse, danse dokka mi*

5244274[/snapback]

MSN også cam.. også kan du shaike litt foran cammen med noe musikk til.. vise litt hud å undertøy.. det hjelper sikkert vedkommene :w00t:

5244283[/snapback]

Det hadde Bundy likt ;)

Skrevet

Her prøver jeg på det sterkeste å bli kvitt mitt stempel som løstøs, men hva skjer? Alle mener at jeg skal tøse hele tiden. Er det rart jeg blir oppgitt?

Skrevet (endret)
Her prøver jeg på det sterkeste å bli kvitt mitt stempel som løstøs, men hva skjer? Alle mener at jeg skal tøse hele tiden. Er det rart jeg blir oppgitt?

5244302[/snapback]

Er du løstøs?

Les bloggen min, tåper.

Endret av Hylo
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...