Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det handler litt om å finne sin egen stil da, ikke bare å bruke mest mulig penger egentlig. Men for all del. Hadde heller brukt 10 000 på klær enn datakomponenter ja. må innrømme det.

åh herregud, denna pc'en her kan brenne i helvete. Takler såvidt msn på en god dag.

Endret av Ø.B.
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg ville ihvertfall dratt på noen heftige handlerunder om jeg hadde hatt mer penger enn jeg har nå.

5223071[/snapback]

Bare ikke glem at du ikke burde si "pris spiller ingen rolle!"

Auf, den dagen svei.

Skrevet
Så, klær fra de litt mer fancy produsentene er ikke gode? Jeg tviler på at de er dårlige.

5223107[/snapback]

Sier ikke at de er dårlige, men du kan få like gode klær for en billigere penge hvis du ikke bryr det om lappen det står gucci eller noe annet "moteriktig".

Skrevet
Sier ikke at de er dårlige, men du kan få like gode klær for en billigere penge hvis du ikke bryr det om lappen det står gucci eller noe annet "moteriktig".

5223129[/snapback]

Mitt poeng er ikke at man skal betale masse penger for de dyreste merkene, men det er slettes ikke dumt å legge litt penger i ordentlige klær som ser anstendige ut og er behagelige.

Det er f.eks et STORT sprang å gå fra dressmann-jeans til 500 til Hugo Boss-jeans til 1500, og dette kommer fra en som ikke ble moteinteressert før han opplevde et slikt sprang ;)

Verdt et forsøk!

Skrevet
Fanken eg har lyst å slå hull gjennom veggen. Kjenner agressjonen er på farlig høyt nivå nå. Skulle hatt punching bag å hamre løs på.  :angry:

5223368[/snapback]

*klemme på*

Natta alle sammen...

Skrevet

huff wow er skumelt , skulle baaare spille i noen timer og nå er klokka plutselig 1 , jaja 5 time søvn er ikke så ille , er jo ferdig på jobb etter ca 12 timer uansett :wee:

Skrevet
huff wow er skumelt , skulle baaare spille i noen timer og nå er klokka plutselig 1 , jaja 5 time søvn er ikke så ille , er jo ferdig på jobb etter ca 12 timer uansett  :wee:

5223395[/snapback]

Liker du den nye siggen min eller? :wee:

Skrevet
huff wow er skumelt , skulle baaare spille i noen timer og nå er klokka plutselig 1 , jaja 5 time søvn er ikke så ille , er jo ferdig på jobb etter ca 12 timer uansett  :wee:

5223395[/snapback]

Samme skjedde meg, bortsett fra at klokken ble tre. :blink:
Skrevet
Faen heller. Trosser kulda og stikker på esso jeg. Tørst

5223447[/snapback]

Kjøp cola til meg.

5223476[/snapback]

Må varme opp bilen først :p

Brrrrr

Gjest Slettet-Axby2kEH
Skrevet

Skrevet Smårips FAQ i bloggen :) ønsker tilbakemeldinger

Skrevet (endret)

da sier jeg takk for meg og tar kvelden... jey, jobbe med den !"#¤"&"¤%"%¤"%&"¤"!¤#"¤% bedøk oppgava imorra, takk for den du.

Natti Bundy. :love:

Endret av 2mass
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...