Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffameg Teknisk museum er tragisk... De eneste lyse punktene var da vi frant en PC som ikke startet opp og at man kunne sende netsend... Så som dere fårstår så var det ikke så morsomt der :p

Skrevet
SirMaximus: Den fine ungdomstiden? Ehm... når kommer man til den fine delen? :ermm:

Sammenlign det med det som kommer senere i livet :p

Hvis det er verre, så tror jeg at jeg går og henger meg! :p

Skrevet

øhhhm det kom plutselig et lite "poff" fra ute her, og huset rista MYE. Hva i huleboerland kan det ha vært?

*sjekke*

Kommer jeg ikke tilbake innen 10 minutt , ring purken :D

Skrevet
Kom faen meg opp i skriftlig matte! :realmad:

Nå må jeg sitte hele helga og lese på norsk, nynorsk, og matteeksamen.

Grattis!

Jeg får besøk av en med en stygg Volvo 245, med en Chevrolet Camaro V8, 5.7l og 350hk!

*gledeseg*

Skal forresten kanskje til dama og.. :love:

Skrevet

Heisann. I dag nådde skolen toppen av kjedelighet! Gidder ikke engang skrive hva vi gjorde. Men en ting var positivt, og det var at jeg og en venninne satt på grupperommet i sofaen alene i et par timer og hadde det ganske så koselig. Tror jeg er litt forelsket :love:

Senere i kveld skal vi gå tur med hunden hennes. Går bare og gleder meg til det jeg :D

Herr Brun

Skrevet (endret)
Var bare så merkelig, hørte nesten ingenting, det bare rista her..  :D

Kanskje et jagerfly som brøt lydmuren samtidig som det løy ganske lavt. Skjedde her en gang, var en enorm strekning smellet bredte seg over også. Mange som fikk rutene knust. :wee:

Leeeeeif!

Endret av Neptun_
Skrevet (endret)

Det er deilig å være forelsket.. tror ikke jeg har vært det på 14mnd eller noe rundt der.. Men uansett hvor digg det er å være forelsket så er det like digg å være singel også.. Man kan gjøre alt man vil , slipper å ta hensyn til andre absolutt hele tiden.. Man føler seg liksom fri ;)

Uansett.. Jeg fikk meg jobb i starten av uken og det er en jobb som man ikke gjør at det blir så lett med et langvarig forhold.. Skal ut å jobbe på kjemikalietankbåt :D

3mnd vekke og nyte livet.. også 3mnd hjemme for å nyte livet enda mer :D

Endret av CFD
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...