Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hva i helsike er det med kvasir? sku søke litt på norske sider og da synes jeg kvasir funker bedre en google, så tok meg et søk og fikk opp denne siden!

post-63-1127751303_thumb.jpg

Skrevet
Jeg var kongen i gata når jeg satt på 28,8 modem :cool:

du også? kool.. :cool:

husker jeg hadde den beste pc'n utav kompisene mine, 486 med svimlende 8mb minne og 512mb harddisk. det var knall det.

Skrevet
hva i helsike er det med kvasir? sku søke litt på norske sider og da synes jeg kvasir funker bedre en google, så tok meg et søk og fikk opp denne siden!

(Det er Eniro, ikke kvasir! ;) Liten forskjell! :p )

Skrevet
hømm nå ringt en kompis og lurte på om han kunne overnatte , han var på vei ned fra trondheim til her jeg bor ( stavanger ) . han og en kompis skal kjøre distansen i en fiesta uten tak !

di hadde kappet det av i morges pga pent vær i trondheim .

du må legge ut bilde av bilen når de kommer frem :cool:

jeg fikk en bilde på mms av di , jeg snakket med han nå , di var på et fjell ??!!?!?!??! og samtalet slutette med en poff lyd !

Skrevet
hømm nå ringt en kompis og lurte på om han kunne overnatte , han var på vei ned fra trondheim til her jeg bor ( stavanger ) . han og en kompis skal kjøre distansen i en fiesta uten tak !

De vet del at det ødelegger stivheten i bilen helt ? :ohmy:

ja

Skrevet

De vet del at det ødelegger stivheten i bilen helt ? :ohmy:

ja

Da så :p:love:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...