kimman Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 og hva er *dævve* ? Dæven eller? *dævve* = *dø* Forresten, fiks signaturen din. Og hva er det jeg må fikse?
Tonio Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 og hva er *dævve* ? Dæven eller? *dævve* = *dø* Forresten, fiks signaturen din. Og hva er det jeg må fikse? Første linjen sikkert, for stor skrift.
kimman Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 og hva er *dævve* ? Dæven eller? *dævve* = *dø* Forresten, fiks signaturen din. Og hva er det jeg må fikse? Første linjen sikkert, for stor skrift. Ah, la ikke merke til at det er lov å bruke maks "size=2" så da er det fikset! Takk for at dere sa ifra.
Bruker-33331 Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Skolen er over og eg må på dass! Mulig vi kline vilt? Hvem vet
Demonfudge Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Skolen er over og eg må på dass! Mulig vi kline vilt? Hvem vet :!: *lage seg litt mat*
Dahl Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Her sitter jeg i gangen med min bærbare PC. Alle i klassen har "fått" bærbar PC av skolen nå. Utrolig digg å ha i timer, og i friminutter som nå. -- *dævve*
diversity Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Her sitter jeg i gangen med min bærbare PC. Alle i klassen har "fått" bærbar PC av skolen nå. Utrolig digg å ha i timer, og i friminutter som nå.-- *dævve* Jeg vil også ha bærbar
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Pøh! En ting skal du lære deg, @kd. Man bruker ikke PC i friminutt, da sosialiserer man, helst ute.
scoot Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 (endret) Pøh! En ting skal du lære deg, @kd. Man bruker ikke PC i friminutt, da sosialiserer man, helst ute. sosi hvaforno? Endret 6. september 2005 av Sc0oT
Mala Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ja må understreke at den doturen var an god opplevelse, kjent det røska godt innover tarmen der ja Sitter å eter Findus mat no
Fredrik Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Ja må understreke at den doturen var an god opplevelse, kjent det røska godt innover tarmen der ja Sitter å eter Findus mat no Rogn?
Dahl Skrevet 6. september 2005 Skrevet 6. september 2005 Pøh! En ting skal du lære deg, @kd. Man bruker ikke PC i friminutt, da sosialiserer man, helst ute. Ikke når det bare er 5 minutter.
Anbefalte innlegg