Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
gerrr aetat sine sider er nede FFS

Tjenesten du forsøker å benytte er dessverre ikke tilgjengelig mellom kl. 23.00 og 07.00.

Alle sammen har sikkert lunsj nå, FtZ- :roll:

er ringte og spurte , det var noen server problemer , di regnet med at det skulle virke om en time

Skrevet

SnittLeif: greit jeg kan ikke lese :p men det er ikke noe nytt for meg å finne ut.

Hu eneste "fine" her på jobben var hu som hadde sommerjobb i sentralbordet.. som seff ikke er der lenger :(

Skrevet
Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda...

Dæven, hatt lite å gjøre på i helga eller? :O)

Nei, jeg hverken røyker eller snuser. Ble drukket ut i helga og da var en av reglene at jeg ikke fikk holde i en ølflaske engang uten å ha en pris i kjeften. Du skjønner vel selv hvordan det gikk :)

Skrevet

Jaja, nå sitter jeg her på skolen og har fritime.. Litt kjipt når du ikke har noe å gjøre! Skal sitte her til kl 16.00 i dag og for da slutter dama :(

Særoppgave i norsk suger bigtime!

Skrevet
Så leser du om igjen og legger merke til at det står helt nakne gutter og jenter iført bare g-streng-truser..

Dette betyr Helt nakne gutter.

og

Jenter iført G-streng-truser

Dr3as :p

Det burde vel uansett vært et komma der. Setningen var i utgangspunktet dårlig bygget opp...

Skrevet
Ikke snakk om snus a. Blir kvalm bare av lukta. Fikk diagnosen nikotinforgiftning på lørdagen, og har ikke kommet meg helt enda...

Nei, jeg hverken røyker eller snuser. Ble drukket ut i helga og da var en av reglene at jeg ikke fikk holde i en ølflaske engang uten å ha en pris i kjeften. Du skjønner vel selv hvordan det gikk :)

Dakar enden.. Nikotinforgiftning sux :p

Skrevet

Spesielt når man spyr som en gris, men allikevel blir dratt med på en masse aktiviteter dagen etter, som halvannen time på LaserWorld :)

Skrevet

Spesielt når man spyr som en gris, men allikevel blir dratt med på en masse aktiviteter dagen etter, som halvannen time på LaserWorld :)

Har spydd noen ganger når jeg har snust i fylla.. Det er fortsatt en av grunnene til at jeg ikke snuser :!:

Skrevet (endret)

Spydde ikke i fylla. Drakk egentlig ikke så mye. Det var dagen etter jeg slet. Spiste mitt første måltid som holdt seg nede klokken ti på kvelden :)

Edit; var ikke fyllesyk, bare syk :)

Endret av enden
Skrevet (endret)

Det er jo bae terror når man er fyllesyk da :omg:

Det med å kaste klærne finner da sted i oslo også :!:

Har rebusløp idag på skolen vi(HiO IU) der er det endel poster man må kaste klærne.

Jeg jobber uheldigvis idag :D

Endret av orsus
Skrevet

gud og treige sidene til Kelly services er , tar jo evigheter og se gjenno di ledige stilingen når det bare vises 5 stilliger per side og det tar 30-40 sek og loade en ny side !!!!

Skrevet
gud og treige sidene til Kelly services er , tar jo evigheter og se gjenno di ledige stilingen når det bare vises 5 stilliger per side og det tar 30-40 sek og loade en ny side !!!!

Hva er kelly services :p ?

Skrevet

noe lignende manpower , jeg driver og registrerer meg på alt av ting som kan skaffe meg jobb

Skrevet

noe lignende manpower , jeg driver og registrerer meg på alt av ting som kan skaffe meg jobb

oh. nice :)

Skrevet

Ikkje så forferdelig artig, nei. :hm:

Skrevet

Da var jeg ferdig med første skoledag. Har bare 6 almenntimer i uken... Da er gym regnet med. Bare en jente i klassen... 6'er da.... 16 elever...

Og det ser ikke ut for at bussen er beregnet for oss Karmsund elever... Må skaffe meg moped da... *Sukk* koste jo peng...

*Deilige stoler i klasserommet*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...