Gå til innhold

Siste Ordet 4, Spam/support=ban

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Skrevet

Er fortsatt full fra lørdag.

Skole? Hva er det?

Har 1 måneds tid igjen til å sløve på. Min eneste oppgave i livet akkurat nå er å skaffe drikkepenger til neste lørdag.

Skrevet

*gjeesp*

Første morgenmelding. Jeg er oppe før 7 og greier. Hardt å begynne på skolen igjen (vel, begynte på onsdag, men det er første tidlige dag i dag). Skal være på skolen om 50 minutter nå.

Skrevet

Joiner på den gjespen.. sitter her og tar morgenrøyken før jeg trasker ned og tar toget til byen. Er vist det man kaller en smule trøtt :p

Skrevet (endret)

Jepp! Da må jeg begynne å tenke på å rekke bussen om rundt 20 minutter. Så vidt meg bekjent er det en "Første skoledag" -tråd i Skole -kategorien, så kanskje jeg skriver der senere i dag.

@ Ketzhez: Du har noen gode vitser på lur :wee: .

Og hvorfor er Herr Brun uten avatar? Fjernet Ueland den virkerlig, var den for stor eller noe slikt?

edit: Ueland: Hvorfor svarer du meg så sjelden på msn for tiden? :(

@ SnowDOG_: Ny avatar?

Endret av The Strategy-player
Skrevet

:mrgreen:

REMOVEDZOR!

Da stikker jeg på skolen, der vi skal ha morgenmøte for å diskutere forrige ukes hendelser i media. Ingen liker morgenmøter. Ikke Fredrik heller... :hrm:

Skrevet

Under en side på en natt faktisk.. Bare fordi skolen har startet igjen?

Uansett så har jeg et møte med en sykkel om noen minutter, så jeg drar nå. :)

Skrevet
edit: Ueland: Hvorfor svarer du meg så sjelden på msn for tiden? :(

Fordi jeg sprang rundt i skauen i tre timer i går og måtte derreter ordne andre ting før og etter, noe som gjør at svarprosenten synker.. ;)

Og ja, avataren ble fjernet av kenneth.

Skrevet
@ SnowDOG_: Ny avatar?

Huh?

Kroppen min sa nettop ifra at den ikke var med på noe døgning. Tror eg legger meg og står opp om noen timer. senest kl13.

God natt.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...