Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Likte godt den siste tegningen shikaru :) Var en slags blanding av moderne motiv med litt "gamle" farger.

 

Har lest en del om perspektiv idag og tegnet en del bokser o.l for å øve meg. Vet jeg har postet mye dårlige skisser her idag, men føler jeg fikk perspektivet bedre til nå. Dette er bare en kjapp skisse for å få til linjene  :)

 

Perspektivet er fortsatt litt off, synes jeg. Men ellers ser det bra ut, du er flink :)

 

Shikaru: Du er helt sinnsykt god til å tegne! Hvor har du lært det der? *envy*

Lenke til kommentar

meg selv for det meste, og litt hjelp fra et par forum.

 

Har jo lært det grunnleggende på skolen, men vi har desverre ikke hatt om menneskekroppen.

Det kommer neste år.

Tegner da ca hver dag, så jeg burde vel egentlig ha vært flinkere.

 

Hender jeg tar opp smådetaljer og ting fra andre også.

Lenke til kommentar
meg selv for det meste, og litt hjelp fra et par forum.

 

Har jo lært det grunnleggende på skolen, men vi har desverre ikke hatt om menneskekroppen.

Det kommer neste år.

Tegner da ca hver dag, så jeg burde vel egentlig ha vært flinkere.

 

Hender jeg tar opp smådetaljer og ting fra andre også.

6280006[/snapback]

 

 

Jøss. Hvor lenge har du tegna? Har tegna selv i litt under ett år (hvis du ikke regner med Asterix-tegningene mine fra barneskolen :p )... Det er rom for forbedring, for å si det sånn. Har for det meste tegnet av profesjonelle tegneserieartister (f.eks. Tim Buckley, Fred Gallagher osv), og sitter igjen med min egen stil, en slags fæl krysning av Penny Arcade, Ctrl-Alt-Del, MegaTokyo og GU Comics :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...