Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

[bilde]

 

Enda et kreativt øyeblikk. :)

 

6025809[/snapback]

 

Sprekt konsept :) Kunne blitt suverent med litt bedre bilder og høyere oppløsning..

 

---

 

Her er noe jeg lagde i dag. Diktet er av Edgar Allan Poe, og er nok hans mest kjente dikt. Ble inspirert av en Simpsons-episode, Halloween Special, da de hadde med dette diktet :) Det er veldig stort, så pass på :p

 

theraven5au.th.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Å guri, Poe.

 

Leste akkurat tell tale heart (har eksamen i engelsk imorra) fysjamejjen :p

 

Fett laget though, likte effektene på siden og bra at teksten fremstår som gammel:)

6035419[/snapback]

 

Du liker ikke Poe nei :p Hehe, hvis det er til eksamen kan jeg skjønne det, du får ha lykke til da, og takk :)

Lenke til kommentar
Sprekt konsept :) Kunne blitt suverent med litt bedre bilder og høyere oppløsning..

 

 

Takker, men det ble litt diffust fordiStonehenge-bildet jeg brukte kun var 800x600, så det begrenset seg nesten selv.

 

Hvis jeg hadde funnet tak i et bilde av den plassen i større format og bedre oppløsning, så tror jeg nok det hadde blitt bedre.

 

Fikk beskjed av en bruker på et annet forum at jeg burde putte inn noen planeter.

Vel, gjorde så, og legger ut resultatet her.

Kom gjerne med synspunkter om noe burde vært forandret.

post-22434-1146688586_thumb.jpg

Endret av ED209
Lenke til kommentar

Det er det som er meninga med denne tråden Shikaru, trenger ikke å være digitalt.

Her er det meningen å få vise fram sin kreativitet gjennom det man kan. Og det du kan er å tegne utrolige bra tegninger.

Denne tegninga er intet unntak. Utrolig bra 3D effekt du har fått til og flua har du fått virkelig bra til.

 

Håper vi får se mer fra deg, Shikaru.

 

ED209

Lenke til kommentar

jeg anbefaller aquarell maling.

Det er mye lettere om man ikke er så erfarn med maling ( føler jeg da )

Selv bruker vi mest quash på skolen :thumbdown:

Hender jeg maler litt aquarell. kan finne fram det første bildet jeg lagde på skolen.

kan ikke si jeg hadde malt siden jeg gikk på barneskolen da :tease:

 

Edit:

Når jeg ser tilbake på det nå, kan jeg egentlig ikke skjønne at jeg var så dårlig :\

post-42795-1147031773_thumb.jpg

Endret av Shikaru
Lenke til kommentar

Det var da ikke et dårlig bilde Shikaru.

Har malt med aquarell en gang i tiden jeg og da jeg gikk tegning,form og farge pluss vannmaling.

Har aldri prøvd oljemaling, så tror jeg skal invistere i det en dag, bare for å prøve.

 

Har motivet klart hva jeg skal male. Har lagt ut bildet her tidligere, men da som photoshop bilde. Dette har jeg tegnet for hånd med tegnebrett pluss at jeg har tegnet det med blyant en gang i tiden på vanlig papir. Og siden jeg kan motivet, så hadde det vært interessant å malt det også. :)

 

Here it is:

 

BurninSkull.

post-22434-1147040183_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...