Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg kan motta applaus nå og selvfølgelig aksepterer jeg kritikk til en viss grad. Liker du ikke kunsten min? Vel, jeg liker ikke deg!

5975331[/snapback]

Ahahahaha, patetisk dårlig forsøk på å skjerme en fra negativ kritikk. Kunst(som du så fint kaller det) handler i stor grad om å få reaksjoner, hvis du ikke takler det så hold den for deg selv. ;)

 

Selve bildet synes jeg ikke gir noe desperate følelser eller noe sånt. Hvis jeg skal se etter følelser i det så ser jeg en blanding av litt ro, forvirring, og en rar smålig glede. Bildet vekker egetnlig ikke så mange følelser og alt i alt så er det heller kjedelig, men det kunne muligens blitt stillige hvis det hadde fått gjennomgå en omgang i photoshop. (Men for å være ærlig: tviler.)

 

Men det var da makan til negativ innstilling her :p

 

tar ikke en spøk da? fant bildet på mobilen jeg bare, syntes det var koselig ;) også var det jo av et forummedlem her og så da var det jo bare å finne en passendes kategori :p

 

ellers, hadde vel strengt talt ikke forventet å få noe gode kritikker her :D hehe.. men, for all del, beklager frue, det var ikke meningen å hisse dem opp.

Lenke til kommentar
jeg syntes det ble ett bra resultat. det er til lightwave 3d, for de som har det. men på den siden har de masse models tutorials til photoshop, maya, 3dsmax og mange flere.

 

http://www.3dm3.com/tutorials/lightwave/sball/

6145052[/snapback]

Jo, den gir et greit resultat. Jeg synes bare den gir litt mange polygoner å jobbe med. Dessuten er en del av arbeidet overflødig.

Gjør hele "part 1 - lowpoly", bortsett fra å slå sammen polygonene i hver lapp. Da har du en 3 segment tesselated ball, som har forskjellig farge på pentagon-lappene og hexagon-lappene. Trykk "o" for å få opp options, og sett "subpatch divitions" til 4, hvis den ikke allerede står der. Trykk "tab", og så ctrl-d, så har du fått en 12-segment tesselated ball hvor du ikke trenger ha low-poly objektet i bakgrunnen for å finne hver enkelt lapp i fotballen.

Så kan du jo spare litt mer tid på å velge alle pentagon-lappene (trykk "w" for å få opp statistics vinduet, bla opp pentagon under "Surf:" og trykk plussen ved siden av), og ta en kollektiv smooth-shift på dem. Litt raskere enn en og en...

 

Bare sånne småting som kunne vært bedre i tutorialen.

Lenke til kommentar

Skule tegne buzz i den sinsykt store mspaint leken og bestemte meg for å prøve sånn funky tynn linje-tegning, ble ganske fornøyd, så jeg tenkte jeg kunne poste den her for å få litt kritikk.

 

PS. husk at dette er første gang jeg lager en funky tynn linje-tegning

post-73350-1148244956_thumb.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...