Gå til innhold

Kreativitetstråden, for de med fantasi. ;)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er situasjonen. Det er fredag. Klokka runder halv tre. Halv tre, det vil si det er tre kvarter til vi kan dra hjem og nyte helgen. Ikke rart det er en spent stemning i klasserommet.

 

Og der sitter jeg, med min "nye" mobil jeg betalte 400 sure kroner for, og attpåtil var den brukt. Det er fire timer med jobbing på rema. 4 timer i kasse. 4 TIMER! Men nok om det.. Hvem sitter på min si? Jo, "Det Dvergiske Kaffebord", også kjent som Stian.

 

Uansett, etter mangfoldige minutter med fikling kommer jeg i kontakt med en spennendes funksjon på dette gode kameraet. Ja, en mosaikkfunksjon. Dette må selvfølgelig testes! Noe må man bruke tiden sin på når man kan faget fra før av.

 

 

Jeg døper fotografiet "Pwnd", rett og slett for hva slags desperate følelser, meninger og ikke minst tanker dette bildet forteller om.

 

Uansett. *Trommevirvel*

 

Med tillatelse fra DDK, her er bildet!!

 

pwnd4ll.jpg

 

Jeg kan motta applaus nå og selvfølgelig aksepterer jeg kritikk til en viss grad. Liker du ikke kunsten min? Vel, jeg liker ikke deg!

Endret av colakork
Lenke til kommentar
Jeg kan motta applaus nå og selvfølgelig aksepterer jeg kritikk til en viss grad. Liker du ikke kunsten min? Vel, jeg liker ikke deg!

5975331[/snapback]

Ahahahaha, patetisk dårlig forsøk på å skjerme en fra negativ kritikk. Kunst(som du så fint kaller det) handler i stor grad om å få reaksjoner, hvis du ikke takler det så hold den for deg selv. ;)

 

Selve bildet synes jeg ikke gir noe desperate følelser eller noe sånt. Hvis jeg skal se etter følelser i det så ser jeg en blanding av litt ro, forvirring, og en rar smålig glede. Bildet vekker egetnlig ikke så mange følelser og alt i alt så er det heller kjedelig, men det kunne muligens blitt stillige hvis det hadde fått gjennomgå en omgang i photoshop. (Men for å være ærlig: tviler.)

 

Litt mer gangbart, nå! :)

5937783[/snapback]

Stemmningsfult. Men de er litt "røff" for min del, slik jeg ser det så ville denne blitt PERFEKT i Illustrator, der ville du fått mye "renere" linjer.

 

:) 1 time (jeg er treig) , 34 layers 

5912436[/snapback]

Morsom sak, ikke så veldig dyp eller teknisk imponerende, men fiffig og morsom. Så morsom at den ble bakgrunnen min. :)

 

Dette er en del av et prosjekt jeg har på skolen. (Engelsk)

 

jeg poster før og etter bilde.

 

post-52247-1142204276_thumb.jpg

[Real]

 

post-52247-1142204296_thumb.jpg

[Photoshoped]

5744308[/snapback]

Morsomt bilde, ganske stemmningsfult og samtidig humoristisk.

Men jeg ville prøvd meg på noe: Usaturer den igjen. Ta Image - > Mode -> Grayscale, så tar du Mode - > Indexed Color. Deretter går du på Mode igjen og klikker deg inn på Color Table(Helt nederst). Da skal du se at fargene i bildet blir ennda mer flammeaktige. :cool:

 

5735901[/snapback]

Fint bilde, tror jeg lagrer det. (Gir det muligens den æren av å være wallpaper en dag. :p) Men jeg tror igjen vektorer vil være finere, linjen var litt overmåte myke... men det var kanskje meningen?

 

Dypere mening bak den der?

5736093[/snapback]

Hva med internett og hvordan den kan skape nye typer forhold?

 

Husk at konseptet kjærlighet er ikke begrenset til parforhold, det kan også ha med vennskap å gjøre. Hvis man tenker i de baner så kan jeg kjenne meg igjen i bildet, har noen venner rundt om i verden igjennom internett.

 

EDIT: Mulig jeg kommer med noe i denne tråden. Er det forresten lov å poste foto her, eller det hører vel til en annet sted? :hmm:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...